Orpheus Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Musikk er noe jeg trenger hver eneste dag. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Musikk for meg er et uttrykk eller en følelse. Ofte skaper musikken en stemning som ingen andre ting kan skape inni deg. Jeg trenger musikk hver eneste dag, og det er faktisk noe av det viktigste jeg har i livet mitt (i hvertfall det viktigste av det mindre viktige hvis dere skjønner hva jeg mener). Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg er avhengig av musikk. Den får meg til å slappe av, trøster meg og er en god venn å ha når livet raser sammen som verst. Musikken gjør også at jeg konsentrerer meg bedre om ting, og er et viktig samtaleemne blant bekjente. Musikken er en slags flukt fra hverdagen og livet mitt. Den får meg til å glemme selvmordstanker og sånt. Jeg hadde bokstavlig talt ikke overlevd uten musikk. Lenke til kommentar
augulv Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Ikke Dårlige innlegg for jeg si as! Noen som har hørt om Muse de har noen Utrolige Soloer! Happy XMas Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Mine favoritter Endret 23. desember 2006 av OMartin Lenke til kommentar
sh- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Liker best Rock. Noen av artistene jeg hører mest på er Metallica, Misfits, Iron Maiden, Nirvana, Foo Fighters, Led Zeppelin osv. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Liker alle best metal, og rock. for meg er musikk noe jeg trenger nesten hver eneste dag. Hvor enn jeg er. favorittband: In Flames Slipknot Sonata arctica Dimmu Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Min musikk er alt fra rock til den døeste black metalen men mine yndlings band er nok Trivium og Killswitch engage som er metalcore. Som igjen er min absolute yndlings sjanger hører veeeeeldig mye på arch enemy nå for tia da. Må jo få opp jule stemninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå