Øssa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Musikken er for meg... livet. Klisje aktig? Oyeah, men likevel sant. Tar du fra meg musikken og filmen, så tar du fra meg livet selv. 6710144[/snapback] Kunne vell ikke vert mer enig. 6735876[/snapback] QFT! Musikk er alt. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Musikk er entertainment Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ta heller livet fra meg enn musikken! Så, hvordan tror dere livet ville vært som døv, karer? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Liker rock/metal, aller høyst liker jeg Iron Maiden, Pantera og Rebel meets Rebel, Mötley Crüe og Turboneger Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ta heller livet fra meg enn musikken! Så, hvordan tror dere livet ville vært som døv, karer? 6737015[/snapback] kjeeeedelig! men anyway, hva ville vert verst av og vere døv eller blind? hva mener DU? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 men anyway, hva ville vert verst av og vere døv eller blind?hva mener DU? 6737952[/snapback] Har ikke vi hatt en vote om det tidligere her på forumet? Ville heller vært blind. Har hørt at blinde skal ha sykt gehør, og det sier jeg ikke nei til. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Musikk er rett og slett en stor del av livet mitt, selv om jeg ikke spiller eller lager musikk.. Hører for det meste på Hip Hop og litt Raggea innimellom. Ja, ville nok heller vært blind, ja.. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Som oksygen, eller som en slags bestevenn. Er der bestandig uansett hva som skjer Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Som oksygen, eller som en slags bestevenn. Er der bestandig uansett hva som skjer 6743010[/snapback] Er oksygen bestandig der uansett hva som skjer? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Musikk er ca. 90% av hverdagen min, og hadde ikke klart meg en dag uten. Går mest i sjangerne Hardhouse, Hardtrance (tidy) Men digger også House (Defected, Hed Kandi, Positiva) Music is life Life is love Love is music Music is life Fra siggen til Ferr Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Som oksygen, eller som en slags bestevenn. Er der bestandig uansett hva som skjer 6743010[/snapback] Som en bestevenn da dumma!=P Edt; Er vel heller jeg som er dumma her som f*** ikke klarer quote ordentlig Endret 5. september 2006 av Ida=D Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Musikk er betyr mye for meg, hører på alt det er trommer og gitar med. Spesielt Nirvana. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hm, min musikk ja... Må si det er vanskelig å korte det ned til noen få band, men hører for det meste på Trash metal, metal, hardrock, rock, "klassisk" rock, rockblues/blues, og old school hiphop hvis jeg føler for det Band som feks. Slayer, Mötley Crüe, Queensrÿche, turboneger, AC/DC, Black sabbath, Rainbow, Guns'n Roses, Iron Maiden, Jimi Hendrix, backyard babies, anthrax, judas priest, Millencolin, thin lizzy, WASP, megadeth, Whitesnake, Hellacopters, Rage against, Cypress hill, Foo Fighters, Blue oyster Cult, DIO, Black Label Society, Stonegard og lista fortsetter og fortsetter... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Liker egentlig det meste, men mest musikk innen rock sjangeren... Jeg kan godt like Kanye West en dag og Tool an annen dag... Kommer litt an på dags formen... Er jeg glad hører jeg på glad og rask musikk, er jeg sliten hører jeg på rolige, helst akkustiske sanger, osv... De artistene/bandene det går mest i akkurat nå er: Tool Audioslave Red hot chili peppers Matt Costa Gary Moore Pantera Og masse mer! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hører mest på trance som casada og coverage og sånt jeg da. liker også eminem, gothmister og ramstein da Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er ikke religiøs og tror ikke at mennesket har sjel i den spirituelle sansen, men følelsmessig sett, så tror jeg det veldig mye dreier seg om å identifisere seg med noe eller føle at det kan hjelpe til med å sette ord på hvordan du føler deg. Tror det er grunnpillaren i mye musikk. For meg er det hvertfall slik. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Musikken min for meg er en stor del av hvem jeg er. Musikken har hjulpet med opp gjennom tiden både tunge og triste tider. Den har fått meg i vill glede og lykkerus, ja man føler det nesten som å være frelst. Jeg er veldig glad i musikken min, og den får frem det gode i meg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 masse hiphop en del jazz noe rock av og til Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hører veldig mye på musikk i løpet av et døgn,og det går mest i BM for min del. Men kan også lytte til god gammeldags 70 og 80 talls HM innimellom. Musikken gir meg mye,og kan vanskelig forestille meg en hverdag uten. Det som jeg da liker veldig godt å høre på,er: Dimmu Borgir (de eldre albumene) Burzum Finntroll Cryptic Wintermoon Ancient Dark Funeral Gehenna Darkthrone Satyricon Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Liker Rock, og syns Nirvana er best, syns dem skiller seg ut fra alle andre Grunge band! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå