HeHauken Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Musikk er ekstremt mye. Sjangre er for pingler. Favoritt: Led Zeppelin Andre: The Allmann Brothers Alison Krauss & Union Stations Audioslave A Perfect Circle Beethoven Bill Evans The Band The Beatles Black Sabbath Björk Cat Stevens Chopin The Clash Deep Purple Deftones Dimmu Borgir The Doors Emperor Enslaved Eva Cassidy Fleetwood Mac Frank Zappa George Harrison Gov't Mule Greatful Dead Immortal In Flames J. S. Bach James Taylor Jan Garbarek Jeff Beck Jeff Buckley Jerry Lee Lewis Jetro Tull Jimi Hendrix Joe Satriani John Mayer John Scofield Johnny Cash K. D. Lang Kaisers Orchestra Katie Melua Kinks Kiss Korpiklaani Korn Leif Ove Andsnes Leonard Cohen Franz Liszt Mads Eriksen Marcel Mule Mayhem Mozart Muddy Waters Muse Neil Young Nick Cave and the Bad Seeds Norah Jones Opeth Ozzy Osbourne Pantera Phil Woods Pink Floyd The Police Procul Harum Puccini Queen Rage Against the Machine The Ramones Richard Hawley Robben Ford Robert Johnson The Rolling Stones Ry Cooder Santana Sarah McLachlan Satyricon Sergei Rachmaninoff Soundgarden Steve Ray Vaughan Sting System of a Down Tom Waits Tool Tori Amos Tracy Chapman Ulver Vivaldi The Who Windir Endret 23. august 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 For meg er det rock, metal og tripå-hop som gjelder. Det er så mye forskjellig som er behagelig og allikevel også kan være aggressivt. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 rap musikk for meg gitt. og det beste er looptroop de er VELDIG undervurdert ta en titt på www.looptroop.nu og sjekk ut Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Selv syns jeg Jamie Cullum er veldig kjedelig jazz, liker mer Five Corners Quintet, Hammond Rens, Miles Davis osv.Hører også en del på rock. 6704935[/snapback] Birth of the Cool <3 Jeg lever for musikk, og er det noe jeg vil holde på med resten av livet så er det musikk. Jeg hører egentlig på det meste, selv om jeg holder meg mest til trance. Men jeg hører også på en del metal (for det meste black metal), rap/hiphop, rock og diverse annet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Tja.. liker litt forskjellig.. Mest Techno\Trance Liten liste: Rock-Metal Pain Children Of Bodom In Flames<3 Static X System Of A Down Slipknot Him Marilyn Manson Ensiferum Blind Guardian Blink 182 Nightwish Disturbed Techno-Dance-Trance Futureworld Banaroo Rocco Mauro Picotto Fabio Vega Phasio Vasco and Millboy Prodigy Pendulum Ruboy Records Milo Brisk and Fade Dj Bluecore Dj Lord<3 Mister Fly Ultravibes Dj Bluecore BenC CLSM Nightcore Foggy PVS Erik Wee ATB Dj Quicksilver Dj Tiesto Hip-Hop Kompani 69 Vind Ifra Nord Tungtvann Endret 20. august 2006 av complexity Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Min musikk får meg til å gråte, trekke på smilebåndene, nikke med hodet, få frysninger, kjenne en intens følelse av at alt løser seg til slutt, tenke at man kan slå alt, tenke at dette kan jeg bruke i en framtidig film, tenke at dette er jo faktisk grisekult, tenke at verden ikke bare er krig og tortur. Ja, musikk er menneskehetens beste side. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er en enkel mann med enkel musikksmak. Liker godt rock, men også rolige balader. (jeg er en så sår sjel) Favorittband er definetivt GUNS N' ROSES. Så dem i oslo 28 juni, var fantastisk. Hadde jeg ikke vert så fattig hadde jeg også sett dem 8 juli. Er veldig spent på chinese Democracy. Å støtter det nye bandet. Velvet R er liksom ikke guns uten axl. Jeg liker også godt Coldplay og Queen. Skygger stort sett unna alt som begynner med DJ heller ingen stor fan av house, trance, dance, osv. (it's all crap) (IMO) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Min musikk får meg til å gråte, trekke på smilebåndene, nikke med hodet, få frysninger, kjenne en intens følelse av at alt løser seg til slutt, tenke at man kan slå alt, tenke at dette kan jeg bruke i en framtidig film, tenke at dette er jo faktisk grisekult, tenke at verden ikke bare er krig og tortur. Ja, musikk er menneskehetens beste side. 6709456[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hvorfor ble innlegget mitt sletta :S Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Musikken er for meg... livet. Klisje aktig? Oyeah, men likevel sant. Tar du fra meg musikken og filmen, så tar du fra meg livet selv. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Music is the drug!! It's like gettin' a personal visit from god god god god god god goooooood Duru duduttu-duttu duRU-tutudu-duru du dudu turududu du dudu tutu duRU-tutudu-duru RU tu tu duru tudu Duru duduttu-duttu duRU-tutudu-duru du dudu turududu du dudu tutu duRU-tutudu-duru RU tu tu duru tudu BOOM! DRRRRRR Duru duduttu-duttu duRU-tutudu-duru du dudu turududu du dudu tutu duRU-tutudu-duru RU tu tu duru tudu Duru duduttu-duttu duRU-tutudu-duru du dudu turududu du dudu tutu duRU-tutudu-duru RU tu tu duru tudu (Lee Haslam - Music is the drug) Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg hører på reggae, rap, hip-hop, grunge, rock, klassisk rock, progressive rock, alternative rock, hard rock, metal, klassisk metal, progressive metal. alternative metal og trash metal. Det jeg aldri, aldri, aldri hører på er trance og liste-pop. Frivillig, altså. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Som jeg la til i mitt tidligere innlegg her. Musikk for meg er følelser. Klarer musikken å få fram mer enn kjedsomhet, er det god musikk i mine øyne. Om det så er sorg, sinne, eller hat. Det får frem noe, og for meg er det alt som betyr noe. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er en jazzmann.Jamie Cullum Nina Simone 6704720[/snapback] Er det fler av oss? Selv syns jeg Jamie Cullum er veldig kjedelig jazz, liker mer Five Corners Quintet, Hammond Rens, Miles Davis osv. Hører også en del på rock. 6704935[/snapback] Ja, finnes flere, er ikke sånn "hardbarka" jazzmenneske, er enig med det om Cullum, å enig med de om de artistene du skriver opp....herre gud for en musikk det er 6705897[/snapback] Godt å høre at det var flere av oss. Trodde jeg var skremmende alene i et så Metal og Rap dominert forum Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har rock og metal i hjerterota. Kan digge det meste innen de sjangrene. Ellers er jeg svak for reggea, flamenco (ala chingon) og krem musikk fra 60 tallet (alt fra woodstock for eksempel). Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hater å ramse opp band, men men. Hører sinnsykt mye på death og masse av thrash. Cannibal Corpse, Slayer, Cradle Of Filth, Enslaved, Suffocation, Gorgoroth, behemoth, Fear Factory, Deicide, Devildriver, Godsmack, In Flames, Lordgore, Napalm Death, Grave, Mayhem, Opeth, Shadows Fall, Susperia, Swallow The Sun, Windir, System Of A Down, Machine Head, Kreator, Slaughter, Sepultura, Satyricon, Pantera, Morbid Angel, Dimmu Borgir, Anthrax, Chimaira, Soulfly, Dark tranquility, Dio, Megadeth, Decapitated, Myrk, Necrophagist, Xasthur, Nargaroth, Dimmu Borgir, Nile, Opeth, Immortal, Amon Amarth, Ensiferum, Children Of Bodom, Vomit the soul, Pyrexia, Angelcorpse, Decapited, Lordgore, Flondercorpse, Abominat, Cryptosy, All shall perish, Entombed, Monstrosity, Death, brutality, Dismember, Massacre, hate eternal, Vital remains, Necrophagia, Imperanon, Bolt Thrower, Unleashed, Anathema, Pungent Stench, Exhumed, Morgoth, Mortification, Pestilence, Vader, Brutal Truth, Zyklon, Hate Eternal, Alan Jackson, Viral Load, Immolation, Vile, Goratory, Strapping Young Lad, Sodom , Gallhammer, Autopsy, Bolt Thrower, Blood Red Throne, Exodus OSV.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Eg kan vel høre på det meste untenom hip-hop, tecno og det meste av listepop. Ellers hører eg på mye forskjellig så lenge det er en gitar med i bildet Dream Theater, Metallica, SOAD, Symphony X, RATM, Foo Fighters, RHCP, Offspring, Nickelback, Sum 41, In Flames, Soilwork, Three Days Grace, Slipknot, Audioslave og Hoobastank er blant favorittene. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg liker god musikk. Som Judas Priest Tom Waits Entombed Roots Manuva Willie Nelson Mr Bungle Faith No More Enslaved Nina Simone Mastodon Kruder & Dorfmeister Led Zeppelin Killdozer Stratosgutane Chet Baker Ralph Myerz & The Jack Herren Band Hank Williams Sr The Roots Converge Neurosis Plasticman Brian Eno Isis Aphex Twin Leonard Cohen Cornelis Vreeswijk Gorgoroth Frank Sinatra Miss Kittin Quasimoto/Mad Lib Black Sabbath Danger Doom Bonnie Prince Billy/ Will Oldham Anthony Rother Nile Merzbow Steve Reich Ween Og lignende. Litt lite variert liste, men jeg hører på mer også. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Musikken er for meg... livet. Klisje aktig? Oyeah, men likevel sant. Tar du fra meg musikken og filmen, så tar du fra meg livet selv. 6710144[/snapback] Kunne vell ikke vert mer enig. Noen av mine favoritter er: Pink Floyd, bob Marley, Jimi Hendrix, Rage against the machine... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Glemte å skrive det i forrige innlegg: Musikk, og da særlig støyete musikk, er en måte for meg å få vekk alt støyet. Uten musikk er det veldig vanskelig å konsentrere seg. Alt blir bare bråkete uten musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå