Siomir Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg liker Alt av metall, rock, musikk som spiller bra instrumentalt og har bra tekster(tool) Har forøvrig ingen spesielle favoritter, det er så mange bra:) Lenke til kommentar
augulv Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Liker i grunn metal mest, men hører på mye forskjellig egentlig. Noen av gruppene jeg liker:Dimmu Borgir In Flames Tool Susperia Johnny Cash Turbonegro System of a Down ... Er vel de gruppene jeg hører mest på, varierer fra måned til måned. Kan fort gå skamlei en gruppe som jeg har klart med bl.a Susperia, 2mnd på ipoden ble litt i meste laget. 6701895[/snapback] CurSe du har virkelig en god smak Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg liker mest metall, men er som oftest åpen for andre sjangere også. Hører også på klassisk, trance, hardrock, punk, avant-garde og progressiv rock. I metallsjangeren går det mest i black metal og progressive metal, men tror egentlig jeg hører på litt av alt som går under metal, fra power til brutal death metal. Favorittbandene mine: Emperor (Nr 1 <3) Keep of Kalessin Ihsahn Ulver Windir Opeth Agalloch Arcturus Black Sabbath Dimmu Borgir Dream Theater Gorgoroth Immortal Taake Systeem of a Down og endel til... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Liker rock og metal for det meste. Hører også på punk innimellom. Dimmu Borgir Cradle of Filth In Flames Children of Bodom Arch Enemy Carpathian Forest Finntroll Kalmah Windir Old Man's Child Impaled Nazarene Satyricon System of a Down AC/DC Mötley Crüe Kiss Dire Straits W.A.S.P Nirvana Bad Religion Sex Pistols Flogging Molly Turbonegro Rancid Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg hører mest på metal (Death og Black). In Flames Children of Bodom Dimmu Borgir Cradle of Filth Scar Symmetry Immortal Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Synes vi trenger en avstemning. Eller har dette vært oppe før? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det har vært oppe før, men den ble ødelagt av det siste alternativet: "Jeg hører på god musikk, uansett sjanger." Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Metallica U2 Radiohead System of a Down Tool Muse Bruce Springsteen Slayer Pink Floyd Rage Against the Machine Coldplay Windir The Beatles Ulver The Doors Led Zeppelin The Who Pantera A Perfect Circle Har en meget varierende musikksmak, har endel kompiser som ikke skjønner hvordan jeg kan høre på U2 og black metal samtidig. Dumme er de, noobs uten peil på musikk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Night: Vet du ikke at du bare kan høre på en sjanger da? Ellers blir det bare tull! *se olmt på* Minsindinsinmusikk: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SlayerMetallica Black Sabbath Iron Maiden Sepeltura Ulvehedin Burzum Taake Mayhem Darkthrone Ulver Satyricon Rhapsody Sabaton Slayer Metallica Black Sabbath Iron Maiden Finntroll Isengard Lumsk Otyg Storm Amon Amarth Âsmegin Einherjer Kampfar Windir Witchcraft Seigmen Lynyrd Skynyrd Bak De Syv Fjell Urfaust Incubus System Of A Down Jeff Buckley Muse U2 Kaizers Orchestra Nirvana Sex Pistols The Offspring The Clash Catch 22 Beinkjør Ramones Misfits NOFX Rancid Rise Against Tarmer Anti-Flag Sick Of It All Dead Kennedys Pennywise The Exploited Edit: Hmm.. blir sikkert oppdatert når hjernen fungerer bedre. Endret 19. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hører på Charta 77 og Toybox. <3 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er en jazzmann. Jamie Cullum Nina Simone Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er en jazzmann.Jamie Cullum Nina Simone 6704720[/snapback] Er det fler av oss? Selv syns jeg Jamie Cullum er veldig kjedelig jazz, liker mer Five Corners Quintet, Hammond Rens, Miles Davis osv. Hører også en del på rock. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 LIker nesten alt uten om de "heavieste" rockesjangerene. Fengende musikk er best, selvom det kan være litt slow. Lifehouse Paris Hilton Div. trance/dance Yellowcard Marit Larsen "Gitargutta" (kurt'n, ali....) Keane Sean Paul Rihanna +++++ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva er musikk for meg? Det har vært hobbyen min helt siden jeg var ti år og begynte i skolekorpset hjemme. Drev med det til 2003. Det er ikke sånn at jeg sitter hjemme og hører på korpsmusikk, men mye av det er faktisk ganske kult å være med å spille. Nå tenker sikkert 95% av dere på 17.mai og gatemarsjene, men det er ikke det jeg snakker om. Uansett.. Hører mest på rock av diverse slag, men det hender jeg sneier innom en og annen elektronikautgivelse også. Favorittartistene var lenge Dream Theater, men etterhvert har de fått konkurranse av Opeth, Porcupine Tree og litt ymse innen nyere progmusikk. Arena, Frost (sjekk ut!!), Glass Hammer. Litt pop er det også plass til, Keane f.eks. er skikkelig flinke. Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 LIker nesten alt uten om de "heavieste" rockesjangerene. Fengende musikk er best, selvom det kan være litt slow. Paris Hilton "Gitargutta" (kurt'n, ali....) 6705240[/snapback] Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er en jazzmann.Jamie Cullum Nina Simone 6704720[/snapback] Er det fler av oss? Selv syns jeg Jamie Cullum er veldig kjedelig jazz, liker mer Five Corners Quintet, Hammond Rens, Miles Davis osv. Hører også en del på rock. 6704935[/snapback] Ja, finnes flere, er ikke sånn "hardbarka" jazzmenneske, er enig med det om Cullum, å enig med de om de artistene du skriver opp....herre gud for en musikk det er Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Holder meg mest innenfor metal, men finner jeg bra musikk utenfor den sjangeren hører jeg gjerne på det. Mine favoritter er: -Emperor -Eternal Tears of Sorrow -Grimfist -Ihsahn solo. -Iron Maiden -Jethro Tull -Katatonia -Killswitch Engage -Manowar -Motörhead -Old Mans Child -Rammstein -System of a Down -The Kovenant -The Offsprings -Tidfall -Tom Waits -Tristania -Ulver -Zyklon edit: Og musikk for meg er følelser. Endret 20. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ja, finnes flere, er ikke sånn "hardbarka" jazzmenneske, er enig med det om Cullum, å enig med de om de artistene du skriver opp....herre gud for en musikk det er 6705897[/snapback] Det var godt, trodde jeg var ganske alene her. Er ikke "hardbarka" jeg heller, men nå har jet vokst opp på jazz så mer hardbarka enn en normal 16 åring er jeg vel.. Du burde vært på Five Corners Quintet i går på Blå. Det var sinnsykt rått. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Musikk er ufattelig viktig for meg. Om jeg kommer hjem pissesur pga noe, skrur jeg på At the Drive-In og får utløp for sinnet mitt. Trenger jeg tenkepause, slenger jeg meg på senga, skrur av lyset og tar på Dark Side of the Moon (Pink Floyd) eller Kid A (Radiohead). Skal jeg slappe av, tar jeg på Brothers in Arms (Dire Straits). Musikken blir en del av livet mitt. For det meste hører jeg på: The Clash, Deep Purple, Gary Moore, The Mars Volta, Pink Floyd, Rainbow, Radiohead og Thin Lizzy. I tillegg, av og til Led Zeppelin, Mew og Rush Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg liker best metal, litt new metal, hardcore, punkrock, rock'n'roll, litt new school death punk, blues er digg, og Johnny Cash ruler Mine favoritter: Stryper Whitecross Petra Perfect Mania (anbefales! sjekk NRK Urørt) Soundgarden Alice in chains Silence the Foe Sunday Rocket Extol Disciple Silver Pearl Jam The Lionheartbrothers Serena Maneesh Jeroan Drive Creed Bloodgood Bride Johnny Cash og flere... gadd ikke skrive mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå