Moveman Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hei Jeg kjøpte dette hovedkortet for en liten stund tilbake. Har satt inn raptor disk sammen med 3 andre WD 250gb sata hd. Så kommer det jeg lurer på,jeg har også 4 andre sata tilkoblinger på hk.Men dette er raid tilkoblinger.Kan jeg koble til vanlig sata disker på disse? Slik at det blir som de 4 andre vanlige sata kontaktene? Vil gjerne ha flere sata disker men vil helst slippe å kjøpe en ekstra kontroller. Har veldig lite greie på dette med raid osv så hjelp eller tips tas imot med stor takk Endret 18. august 2006 av Moveman Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du kan koble flere disker på dem uten å kjøre RAID ved å sette dem opp som et JBOD pr disk, men det blir ikke helt som vanlig kontroller. Du må f.eks. importere dem i XP for å kunne bruke dem, og du kan ikke flytte dem over på en vanlig kontroller når du har formatert dem. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det er bare å koble på har brukt det hovedkortet en del når jeg har bygget for folk og raid kontrollern på de kortet er veldig bra bare koble på disken og den skal komme opp med en gang i diskbehandling Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå