ragamuffin Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Dette er tatt fra ryggen mellom Veslesmeden og Storesmeden i Rondane. Bildet har tunge skyggeparti, noe jeg mener er med på å tilføre dramatikk til landskapet. Canon 10D + EF 17-40L Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 D a m n. Utrolig flott. Nok en gang har du levert bra, jeg liker arbeidene dine! Denne gangen har du fått til en del blanede effekter etter min smak. Dybden i bildet er enormt og skyggene skaper flott stemning. Han lille røde mannen nedi der viser oss hvor digert dette egentlig er. Jeg kan kansje bli litt forvirret da det ser ut som bildet er litt skjevt, men det er det egentlig ikke likevel. Du får frem utrolige detaljer og en sinnsyk dybde i bildene dine. Keep up the good work. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 18. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Takker for hyggelig tilbakemelding, mclp Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 teknisk er det topp. flott landskap! fin stemning i bildet.. har egentlig ingenting å pirke på.. bra med mannen, sånn at vi får se hvor sinnsykt stort det er. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 utrollig flot bildet må si at jeg er imponert Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Et kjempefint bilde. Imponerende og mektig landskap. Du tar gode bilder, stå på. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Jeg slenger meg på den positive kritikken her. Er enig i omtrent alt som har blitt sagt. Vil bare føye til at det er fin bruk av forgrunn, mellomgrunn og bakgrunn, som gjør den fine dybden i bildet. Mektig! Lenke til kommentar
synsing Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Veldig flott og mektig bilde. Personlig liker jeg slike bilder best uten mennesker. Synes naturen gjør enda sterke inntrykk da, men på den annen side er det jo fint for å se størrelsen bedre. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Dette var et herlig landskapsbilde ... BLikket mitt ble trukket rett ned mot den røde personen og det høye stupet som eventuelt er nedenfor vedkommende! Herlig utsnitt også. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Ordentlig flott med lys\skygge-effektene du har her. mannen er med på og skape dimensjoner. fint dette Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 veldig fint bilde. vi har hytte i rondane selv, er utrolig fint der.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Takker for alle nye kommentarene her. Personlig er jeg småfan av små menneskelige innslag ikke bare i slike landskapsbilder men også i arkitekturbilder for å illustrere dimmensjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå