Centuss Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei! Jeg søker clan til CS...Er low mid (tror jeg) og har vært med i 3 claner før... Har mic,headsett,ventrilo,skype,x-fire(Har det men bruker det ikke). Clanen må være aktiv og ha seriøse spillere. Clanen må ha minst 2 PCWer i uka...Interessert? Legg meg til på MSN: [email protected] *Ser fram til en ny clan* Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Eg også vil være med 6700627[/snapback] Lag din egen tråd istedenfor å bruke min! Synes faktisk det var direkte frekt... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Er det virkelig ingen som trenger meg til CS clan? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Eg også vil være med 6700627[/snapback] Lag din egen tråd istedenfor å bruke min! Synes faktisk det var direkte frekt... 6700636[/snapback] Herregud da. Det var no bare en halvhjerta "henge med på lasset" post.. Vist eg var seriøs så ville jeg jo skreve en litt mer utfyllende "CV" Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ok...Vi kunne jo starta clan vi da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå