Gå til innhold

Filmhistoriens beste sidekick!

JacEr

Anbefalte innlegg

Forumet har hatt undersøkelser på hvem som er den største helten på både TV og film, så nå er det på tide å kåre den beste sidekicken! Som Blondie trenger sin Tuco og James Bond har behøvd Felix Leiter, har de fleste av filmens helter og antihelter hatt en dyktig og ressurssterk person ved sin høyre hånd. Jeg vil vite hvem din favoritt(er) er, og forhåpentligvis kan vi få en poll på det hele når vi har fått inn et respektabelt antall alternativer :)

Mitt bidrag:

Kal Penn i rollen som Taj Mahal Badalandabad fra "Van Wilder: Party Liaison".

En omsorgsfull, naiv og humørfylt person som virkelig vokser fra et null til en ener i løpet av filmen. Eier skjermen i alle scener han er med i, og har fått denne filmtitteren til å le cola ut nesa av følgende sitat:

Tit! Oh, mommy. Most Indians would say "cow" because they are sacred, but I hear "milk," I think giant jugs. You see, I cannot go home a virgin. I came here to study the great American art of muff diving. To smack clam, munch rug, dine at just one American pink taco stand! You know, I wanted to, how is it, park the porpoise. You know? I want to take it through the car wash, baby. And get it waxed. I want to wax it. Wax it! You know, and air dry. Air dry that shit, yeah! And I would like to be your assistant very much, Mr. Van Wilder.

Det gjør meg ingenting at det kommer en ny film med samme karakter: Van Wilder 2: Rise of the Taj (2006)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull. Han er uten tvil en sidekick. Han er akkurat som beskrivelsen på en sidekick: en dyktig og ressurssterk person ved [hovedpersonens] høyre hånd. Selvsagt blir han dyrket som filmens helt (noe som er veldig forståelig), men sannheten er at han er og blir sidekicken til vår kjære forteller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...