JacEr Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Forumet har hatt undersøkelser på hvem som er den største helten på både TV og film, så nå er det på tide å kåre den beste sidekicken! Som Blondie trenger sin Tuco og James Bond har behøvd Felix Leiter, har de fleste av filmens helter og antihelter hatt en dyktig og ressurssterk person ved sin høyre hånd. Jeg vil vite hvem din favoritt(er) er, og forhåpentligvis kan vi få en poll på det hele når vi har fått inn et respektabelt antall alternativer Mitt bidrag: Kal Penn i rollen som Taj Mahal Badalandabad fra "Van Wilder: Party Liaison". En omsorgsfull, naiv og humørfylt person som virkelig vokser fra et null til en ener i løpet av filmen. Eier skjermen i alle scener han er med i, og har fått denne filmtitteren til å le cola ut nesa av følgende sitat: Tit! Oh, mommy. Most Indians would say "cow" because they are sacred, but I hear "milk," I think giant jugs. You see, I cannot go home a virgin. I came here to study the great American art of muff diving. To smack clam, munch rug, dine at just one American pink taco stand! You know, I wanted to, how is it, park the porpoise. You know? I want to take it through the car wash, baby. And get it waxed. I want to wax it. Wax it! You know, and air dry. Air dry that shit, yeah! And I would like to be your assistant very much, Mr. Van Wilder. Det gjør meg ingenting at det kommer en ny film med samme karakter: Van Wilder 2: Rise of the Taj (2006) Endret 18. august 2006 av JacEr Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvis jeg tolket denne tråden riktig så nominerer jeg Chloe fra 24, hva hadde vel Jack vært uten denne dama. Hun tøyer reglene, bryter reglene og ser generelt sett ut som en surpomp hele tiden, men datamaskiner kan hun Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 seriøst støtter jeg ditt forslag JacEr .. men kan vel også nominere Silent Bob..... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvis jeg har forstått tråden riktig, så må da Sandra Bullock i rollen som Annie Porter i Speed være en mer enn god nok kandidat? Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Victor /Captain Chaos (Dom DeLuise). Man of the moment når det virkelig gjelder! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tom Hagen i Gudfaren I / II. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tyler Durden i Fight Club. Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ville vel ikke sagt at Tyler Durden er et sidekick, ihvertfall ikke i tradisjonell forstand. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tyler Durden er jo en hovedperson. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tull. Han er uten tvil en sidekick. Han er akkurat som beskrivelsen på en sidekick: en dyktig og ressurssterk person ved [hovedpersonens] høyre hånd. Selvsagt blir han dyrket som filmens helt (noe som er veldig forståelig), men sannheten er at han er og blir sidekicken til vår kjære forteller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jack er hovedpersonen, så klart. Tyler Durden er Jacks sidekick i ordets rette forstand. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Fight Club har to hovedpersoner. Meat Loaf og Jared Leto er sidekicks (i en mindre forstand enn hva "vanlig" sidekick innebærer) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Sidekick: A close companion or comrade. Dictionary.com Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Fight Club har to hovedpersoner. Meat Loaf og Jared Leto er sidekicks (i en mindre forstand enn hva "vanlig" sidekick innebærer) 6704798[/snapback] Du blander begrep. Du tenker på biroller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Så med andre ord er de hverandres sidekicker, de to hovedpersonene Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hovedpersonen er fortelleren. Sidekicken er Tyler. Bi-rollene tilhører Marla, og Meat Loafs og Leto's karakterer. Endret 19. august 2006 av Polar Pål Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har alltid vurdert Jack og Tyler som hovedpersonene. Er sidekick blitt et slikt begrep nå? Trodde det var hovedpersoner, biroller, (evt flate roller) og statister, jeg. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva med Sam i Ringenes Herre? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Han er rimelig seig og tålmodig, ja. Stakkars fyr. Frodo er ikke verdens letteste å hanskes med når han blir hekta på ringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå