gorane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Prøver å koble PC til TV'en, men får det ikke helt til Har fått bilde, men bare i svart/hvitt I tilleg blir filmene bare grå når jeg åpner de, Windows media player fungerer, jeg ser alle knappene på tv'en, play osv, men der filmen skulle vært er det bare grått(??) Hva er galt? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Prøver å koble PC til TV'en, men får det ikke helt tilHar fått bilde, men bare i svart/hvitt I tilleg blir filmene bare grå når jeg åpner de, Windows media player fungerer, jeg ser alle knappene på tv'en, play osv, men der filmen skulle vært er det bare grått(??) Hva er galt? 6700337[/snapback] Det blir enklere hvis du forteller hvilket skjermkort du har, hvordan du kobler til tv (type kabel), vanlig tv eller flatskjerm... Mangen her med mer kompetanse en meg men jeg vet at når jeg bruker s-video til scart så må jeg bruke den AV kanalen som støtter s-video (AV2-S). Hvis jeg bruker AV2 får jeg svart/hvitt. Kan du kanskje prøve en annen AV kanal? Men som sagt, lettere for de som vet å hjelpe hvis du lister opp utstyret ditt. Og så vil jeg anbefale deg å bruke søkefunksjonen eller bla litt i forumet. Det har vært masse tråder om dette. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå