DNA Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Glad jeg ikke har F lock Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Jeg hater Fn knappen på bærbare like mye som f-lock. På noen bærbare så har de flyttet ctrl til fordel for fn!! Ikke noe er så irriterende som når du skal klippe/lime osv og det ikke funker fordi du trykket ned fn knappen. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 har ikke f-lock sjøl, men hater og bruke tastaturer med det Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 SKJØNNER IKKE HVA SOM ER SÅ ILLE MED CAPS-LOCK... LIKER DEN VELDIG GODT JEG HAR DERIMOT IKKE F-LOCK, SÅ JEG VERKEN HATER ELLER ELSKER DEN. [/caps-lock] Ok, det var med vilje Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 har ikke noe imot Caps LockCaps Lock. bruker den ikke så mye jeg da Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 F-lock er ille nok, men "Hvilemodus-knappen" er djevelens verk. Har knust/demontert/smelta mangt et tastatur pga denne knappen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Husket jeg skrev en stil i sjetteklasse. Fant en feil og bestemte meg for å utbrodere litt i samme slengen. Dette var den tiden hvor vi skulle lære oss å bruke mer enn bare pekefingrene, så synet var rettet mot tastaturet hele tiden. Mindre sammenheng i en stil skal man se langt etter.. Gjett hvilken tast som gir meg traumer.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Så enig så enig! HATER F-lock så sykt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Hvis du brukte en bærbar kan jeg tenke meg at numlock var synderen. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hva brukes denne F-knappen til da? Har sett tastaturer med den, men aldri "prøvd den". Edit: Bare glem spørsmålet, kom på hva det brukes til Endret 18. august 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Insert var en forjævlig knapp før jeg lærte hva den var til Kom borti den en gang jeg skulle skrive stil eller noe... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 På mitt Logitech G15 så er den en fysisk bryter, så har ikke problemer med den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Kan ikke dette løses på en eller anne måte via drivere eller lignende? Burde da være mulig å gjøre via drivere Jeg liker faktisk f-lock. Hvis knappen blir plasert en logisk plass på et tastatur så er det egentlig akkurat det samme for meg om det er med eller ikke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Jeg liker faktisk f-lock. Hvis knappen blir plasert en logisk plass på et tastatur så er det egentlig akkurat det samme for meg om det er med eller ikke 6701307[/snapback] På mitt tastatur er f-lock helt inntill 'Esc'... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Selv om jeg selv har et tatstatur til 89,- på Biltema, er F-Lock ganske irriterende på tastatur som har det. ' /signert. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 På tastaturet mitt er f-lock på som standard. Det har egentlig aldri plaga meg.. F-lock er på selv når jeg starter på nytt Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Drep den. Nå...please! Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Guide til caps-lock tortur: 1. Finn frem ditt favoritt-skrujern 2. Plaser det godt under Caps-lock-tasten 3. Vipp skrujernet slik at tasten løsner fra tastaturet 4. Gratulerer, du har nå en knapp du fritt kan torturere. 5. Ta noen bilder mens du holdr på, og send de inn til "Død over F-lock"-bloggerene 6. Hent en kald cola fra kjøleskapet, og sett deg ned foran et tastatur med en tast mindre, og føl gleden over å ha vunnet over CAPS LOCK! Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hmmm jeg har et Logitech tastatur, og her er den by default av. Tok meg riktignok et halvtårs tid, å finne ut av hvordan jeg tok vekk funksjons-f-tastene. Edit: Hva slags person er så lat at han/hun ikke klarer å trykke to taster, men må faktisk trykke EN tast for å komme seg inn i word og slikt? Nei dette er en skummel tendens. Endret 19. august 2006 av Ev1BL Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Jeg hater denne knappen, får lyst ta å ta en kniv å lirke den ut hver gang den er på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå