huf Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg ver i besittelse av et av de ti4200 kortene til gainward med produksjonsfeil som fremkallte at skjermen fryste seg fast HELE tiden. Jeg skal sende inn mitt kort for reparasjon/bytte i morgen. Noen andre som har problemer eller har sendt inn et slikt kort pga dette problemet? Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg hadde noe av det samme problemet. Mitt problem var at det kom mange grønne og blå prikker såkalt "artifacts" på skjermen. Jeg sendte inn kortet og fikk et nytt, men det var det samme problemet på dette kortet også, så jeg sendte det inn igjen og fikk et nytt. Det har i alle fall funka hittil i allefall. Send det inn du, det er sikkert en feil på kortet! Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har sendt inn mitt 2 ganger, fikk nytt no på fredag....eneste merkbare forskjellen er at kjøleren er større, og at dette kortet faktisk fungerer :smile:) problemet: http://www.theinquirer.net/?article=5144 gainward sin kommentar: http://www.theinquirer.net/?article=5288 Send inn kortet ditt, om du har kjøpt det hos komplett så får du den nye utgaven tilbake. Men spør uansett om du kan få et annet merke istede. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Ja ,jeg skal sende det inn i morgen , og da blir det bare å gå å håpe på at de enten klarer å fikse det eller å få et annet kort fra en annen produsent. Litt kjipt å sende like komponenter i retur mer enn 1 gang da. :smile: Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 ja ,jeg har bestiillt det hos komplett faktisk. Har du et screenshot av det nye kortet med den nye kjøleren?(det er et ti4200 64mb vi prater o Mr-Smith ikke sant?). Er du helt sikker på at jeg får ny utgaven tilbake visst jeg sender det inn i morgen? Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Vel jeg skal i allefall returnert kortet så snart jeg får det ¤/)¤% rma nr fra komplett..dette er siste gangen jeg kjøper skjermkort som matcher hovedkortet i farge :smile: Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har ikke digitalkamera her, men kjøleren er større en den gamle: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=25820&t=278&l=2&AvdID=1&CatID=24&GrpID=1&s=pl Ser lik ut, men myyyeee kraftigere (like lite støy), men kjøleribba er større. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 ok Mr-Smith ,men siden jeg sendte det gamle tilbake i dag så er du sikker på at jeg får tilsendt tilbake den nye utgaven? Er det noe negativt ved den nye utgaven eller er det bare positive sider evt. hva? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 regner med du vil få det nye....kan ikke si det er særlig overklokkingsvenlig, får samme problemmene som med gamlekortet om jeg ocer. Så prøv heller å få et annet merke, om du får, komplett er vansklig på det der. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Men visst du ikke overklokker så har du overhodet ikke noen problemer? (jeg har ikke planer om å oc mitt kort.) Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Orginalt kjører det uten problem ja....hehe, har heller ikke testet lavere en 300/600 i oc Kjørt default no i en uke, uten prob. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg har kjørt Gainwardkortet mitt ganske hardt i noen dager nå på 270/560, og det er foreløpig dønn stabilt. 3DMark score 12203. Det er ikke nødvendig å presse det no lenger for min del ihvertfall. Edit: Hei Leif _________________ P4 [email protected] Asus P4S533 Apacer 512MB 333@400MHz Gainward Ti4200 @270/560 2*120GB IBM 120GPX 120GB WD 1200JB [ Denne Melding var redigert av: Ferdinand på 2002-10-25 01:41 ] Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Heh, jeg kommer vel ikke til å sende kortet i retur lell ser det ut som.. Har fremdeles samme problemet jamfør forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=61660&forum=23&replies=6 Men etter å ha røsket ut Gainward kortet og puttet inn det gammel "gode" tnt2 koret fikk jeg samme problemet igjen..dog med lengre mellom rom så det er et eller annet som fusker...i blame windows.. Dessuten hadde jeg fått av den nyeste revisjonen av kortet..akk ja det skal ikke være enkelt Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Det var bare en liten ting til jeg lurte på MR-Smith : Jeg får kortet mitt om ca to dager fra i dag , hvordan kan jeg se at det er et kort av den typen som har ny kjøler? (Ps. etter du fikk det nye oppgraderte kortet ditt Mr-Smith, har du ennå ikke hatt noen slags problemer?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå