YojimboVII Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg har satt inn et nytt skjermkort og når jeg slår på pcn min så kommer det opp på skjermen : MODUS STØTTES IKKE : hvorfor det? åssen skal jeg installere drivere når jeg ikke kommer meg til login engang? HJELP!! Endret 18. august 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Antar problemet er at skjermen ikke støtter frekvensen ved valgt oppløsning. Det pleier å kunne fikses ved å starte opp Windows i Safe Mode (trykk F8), og så velge en lavere oppløsning/frekvens, eventuellt fjerne skjermkortdriver slik at man kan legge inn nye. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Antar problemet er at skjermen ikke støtter frekvensen ved valgt oppløsning.Det pleier å kunne fikses ved å starte opp Windows i Safe Mode (trykk F8), og så velge en lavere oppløsning/frekvens, eventuellt fjerne skjermkortdriver slik at man kan legge inn nye. 6700160[/snapback] Mener du hvis jeg starter opp i safe mode så kommer jeg til login ? eller skal jeg fjerne skjermkortdriverne fra et annet sted?? sorry men det her er min første pc jeg har bygd Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ja, logg inn i Safe mode. Da bruker Windows ikke skjermkortdriveren, og du får bare vanlig VGA 640x480 eller 800x600. Først prøver du om du får forandret innstillingen for skjermoppløsning på den vanlig måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå