Patience Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Jeg har store problemer med å få xboxen til å ta imot filer. Laster opp, men etter en tid så nekter den mer. Uansett hva jeg forsøker så er den helt vrang. Vil ikke ha mer. Løsningen er å slå den av og på.. Så tar den opp opplastningen igjen.. for så å gjøre samme tingen om igjen. Nekter plent, og må restartes.. Hva i huleste skal dette være? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du snakker om å legge over ting til harddisk på xbox'en via ftp ikkesant? Jeg hadde det samme problemet tidligere. Spesielt med mapper som inneholdt masse små filer. Dessverre husker jeg ikke 100% sikkert hvordan jeg fikk det til å funke igjen, men jeg tror jeg bare bytta ftp program på pc'en. Til spill og sånn bruker jeg bare C-Xbox tool. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Fant løsningen.. IKKE bruk flere tilkoblinger samtidig. Dvs; Last opp kun èn og èn fil av gangen.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå