YojimboVII Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei. Jeg har akkuratt kjøpt et Nvidia Gforce 7900 Gt.. når jeg slår på pcn min så kommer det windows xp loading greia men etter det så blir bare skjermen min svart og det står : Modus støttes ikke... Jeg bruker Tvn min som skjerm... En Samsung HDready tv har jeg.. veit noen åssen jeg får det til å funke? Trenger svar fortest mulig!! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Uff, da. Har du husket å avinstallere skjermkort drivere (av den gamle skjermkårt) før du satt inn 7900GT? Hvilken skjermkort hadde du før? Hvist du fortsatt har den gamle skjermkort så setter du den inn i maskin, booter i Windows, avinstalerer skjermkort drivere, og så fysysk bytter skjermkortene. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Uff, da. Har du husket å avinstallere skjermkort drivere (av den gamle skjermkårt) før du satt inn 7900GT? Hvilken skjermkort hadde du før?Hvist du fortsatt har den gamle skjermkort så setter du den inn i maskin, booter i Windows, avinstalerer skjermkort drivere, og så fysysk bytter skjermkortene. Hilsen Staljin 6700164[/snapback] Nei jeg har ikke det gamle skjermkortet fordi jeg lånte det av kameraten min. Veit du om en annen måte jeg kan avinstallere skjermdriverne? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Du kan gå inn i WinXP "Sikkert Modus" og gjøre det der. Du gjør det ved å boote og holde F8 knappen med en gang den BIOS info bilde forsviner, da kommer det opp boot meny hvor du kan velge "Sikkert Modus". Når du booter i WinXP så får du spørsmål om å bruke "System gjenoppreting" noe du ikke skal gjøre. Når du har bootet ferdig gå inn i kontroll panel og "Leg til/Fjern programmer" og avinstaler skjermkort drivere. Hilsen Staljin Endret 18. august 2006 av staljin Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Du kan gå inn i WinXP "Sikkert Modus" og gjøre det der. Du gjør det ved å boote og holde F8 knappen med en gang den BIOS info bilde forsviner, da kommer det opp boot meny hvor du kan velge "Sikkert Modus". Når du booter i WinXP så får du spørsmål om å bruke "System gjenoppreting" noe du ikke skal gjøre. Når du har bootet ferdig gå inn i kontroll panel og "Leg til/Fjern programmer" og avinstaler skjermkort drivere. Hilsen Staljin 6700262[/snapback] Hei jeg fant det ut til slutt;P Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå