Enceladus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Finnes det en samlingsplass eller noe for spill og data nerder i Bergen? Jeg trenger litt avveksling fra dem jeg vanligvis henger med. Ingen jeg kjenner bryr seg om spill og pc, det er litt trist igrunn siden jeg elsker alt som er pc og spill relatert. Jeg vet det er diverse lan rundt om, men det er litt kjipt å gå alene når ingen av mine venner bryr seg. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Må jo dra på lan, å bli kjent med nye folk, behøver jo ikke ha med noen kjente...du skriver jo selv at du trenger litt avveksling fra de du vanligvis henger med, så da virker det jo litt dumt om du drar dem med på lan uansett Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det noe spillebuler i Oslo tro? Noe ala nettcafeer men at folk sitter å spiller? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Gammelsko: Bylan blir jo holdt snart! Er vestens største lan tror jeg.. mer info på www.bylan.net Endret 20. august 2006 av aspic Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Er det noe spillebuler i Oslo tro? Noe ala nettcafeer men at folk sitter å spiller? 6702295[/snapback] Eller en form for samlingsted hvor folk kan ta med sin egen pc og bare henge. I Bergen da Anngående Bylan så vet jeg ikke. Er jo kjedelig å gå alene. Dessuten så er det så mange unge drittunger på lan og det gidder jeg ikke. Endret 19. august 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er det noe spillebuler i Oslo tro? Noe ala nettcafeer men at folk sitter å spiller? 6702295[/snapback] Anngående Bylan så vet jeg ikke. Er jo kjedelig å gå alene. Dessuten så er det så mange unge drittunger på lan og det gidder jeg ikke. 6705268[/snapback] Det med drittunger på lan er felles for de fleste plasser, ødelegger litt....er jo ikke så gammel selv, men uansett, dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 CyberHouse er vel eneste nettcafe i Bergen som tilbyr spilling også... Men nå har jeg ikke vært der på minst 5 år, og ting kan jo forandre seg... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gammelsko: Bylan blir jo holdt snart! Er vestens største lan tror jeg.. mer info på www.bylan.no 6702706[/snapback] Der kommer i alle fall jeg til å være PS: Det er www.bylan.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå