FaO Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skulle hatt ett 5.1 eller 7.1 høytalersett til min pc, bruker de hovedsakelig til musikk og spill. Har dere noen forsalg til gode høytalersett? (Det skader forresten ikke med litt fint design heller ) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg kan ihvertfall gå god for z-5500. 5.1 standarden er vel mer utbredt og skulle jeg tro, men 7.1 er høyt aktuelt på mange platformer. Det nevnte settet har vunnet mange tester og er vel kanskje det settet som gir mest "bang for the buck" enda? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Disse: https://prisguiden.no/product.php?productId=22377 TEnker jeg du kan vurdere. Samme høytalere i 5.1 har fått god kritikk, og koster bare 100kr. mindre. Men godt mulig noen andre vet om ett bedre sett... Z5500 er jo veldig bra, men koster over dobbelt så mye som maks summen på 100kr. ... Endret 18. august 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 takker for responsen. har vært borte i helga så jeg har ikke fått sett på settene før nå likte z-550 men d var litt over budsjett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå