_crs_ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Får holde litt liv i tråden. Her er noen bilder fra dagens tur på Olsskavlen, 1576 moh (høyeste fjell i Voss kommune?). Turdistanse ca. 15 km, stigning ca. 1100m. Reneste sommerværet i slutten av august og helt vindstille hele veien inkludert på toppen. Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei og god morgen alle sammen utrolig fine bilder......dumt av meg å ikke ha opplevd så my skjønn natur Norge har å tilby. Spes fjell. Jeg ønsker også å gå fjelltur, hovedsakelig sommertid eller før snøen faller. Jeg bor i oslo og vil finne en topp vi kan prøve oss på. Helst dagstur. Ikke så langt å kjøre ifra oslo. Kommer til å ha en 2 åring på skuldrene og en bykone bak. Alle forslag møtes med takk. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei og god morgen alle sammen utrolig fine bilder......dumt av meg å ikke ha opplevd så my skjønn natur Norge har å tilby. Spes fjell. Jeg ønsker også å gå fjelltur, hovedsakelig sommertid eller før snøen faller. Jeg bor i oslo og vil finne en topp vi kan prøve oss på. Helst dagstur. Ikke så langt å kjøre ifra oslo. Kommer til å ha en 2 åring på skuldrene og en bykone bak. Alle forslag møtes med takk. Kjenner kun til fjell i vest, ellers skulle jeg hjulpet... kanskje andre her kan gi tips? Virker ikke som det er så mange datainteresserte som går i fjellet. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bilder fra dagens tur til Bjørndalskamben, 1400 moh, som ligger mellom Voss kommune i Hordaland og Vik kommune i Sogn og Fjordane. Fersk snø på varden, vinteren er her allerede. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 http://storehestenopp.no/ Dette fjellet er fint. Er vell Nm i motbakke løp her kommende sommer(08) Anbefalt Informasjon på den linken der Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 OI.. Dette var en herlig tråd som jeg skulle ønske jeg hadde sett før gett. Har en fast tur i året og den er i femunden, litt forskjellig rute fra år til år men det er fiskingen som står i sentrum hos meg. Skal se om jeg ikke finner noen bilder fra årets tur i august, en tur på 7 dager som var helt herlig. Skal komme tilbake med litt info ang ruta og sånn men måtte bare ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Ekspedisjonsfarer1 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Til sommeren skal jeg og en kamerat på en 3-ukerstur i Femundsmarka. Det blir mye fisking og fin natur! Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skal jeg og Ironbound og (han er på forumet). Bare at vi skal være der i 2 uker da.. Regner med de to første ukene i Juli. Der inne er det en helt utrolig natur! Leve av fisk og fugl. Veldig fine bilder _crs_. Så ut som et veldig fint terreng der oppe Lenke til kommentar
Ekspedisjonsfarer1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor sånn ca. går ruta deres? Angående kart, er Femunden 1:100 000 tilstrekkelig? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vi skal starte vel Elgå og ta kano ca 2,5 mil oppover til elven Røa som går til Rogen. Der skal vi følge elven langt innover. Har bestemt oss for å bestemme ruten der og da. Men hovedsaklig dette området:HER Finner vi et sted som storørretten biter bra, så blir vi bare der et par dager. Blåser i tiden der inne. Kommer nok til å legge igjen kanoen noen ganger og gå innover til fot og. Bestemmer man der inne Det kartet er veldig greit det. Har det selv. Men finner du en på 75 000 så kan det nok hende det er bedre. Spørs hvor langt man skal dra. Lenke til kommentar
Ekspedisjonsfarer1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kommer nok til å starte fra Elgå vi òg, men vi er ikke sikre på grovruta enda, selv om det antakeligvis blir mot Revsjøen til fots. Gleder meg til jeg får et ordentlig kart å se på! Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mange som skal til Femundsmarka her. Var der i sommer og skal tilbake neste. Kanksje vi møtes der. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er en tur i Femundsmarka hver sommer og var på Galdhøpigge i sommer Noen som vet om den bua oppe på Galdhøpiggen er oppe om natta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå