Torbjørn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 More options -> show original Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vær obs på at avsenderinfo i mail til en viss grad kan være forfalsket. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 den kan være forfalsket inn til nest siste smtp-server Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så det vil si at man kan forandre ip-adressa i mailen?? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det er opp til smtp-serverene som står mellom deg og mottager å gjøre det Lenke til kommentar
Kimy16 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei alle sammen! jeg lurte på hvordan det var mulig å finne fram til en pc via en ip adresse...sliter litt med en som skriver dritt på min side, og vil finne ut hvem det er.... Er det en enkel måte å gjøre det på? Hilsen Joachim! Hei alle sammen! jeg lurte på hvordan det var mulig å finne fram til en pc via en ip adresse...sliter litt med en som skriver dritt på min side, og vil finne ut hvem det er.... Er det en enkel måte å gjøre det på? Hilsen Joachim! hei Joachim! jeg har drevet med pc i noen år. jeg kan hjelpe deg. det er ikke så vanskelig. men enkleste er hvis du sier hva siden som noen skriver dritt på heter. PS: legg til en link så kan jeg hjelpe deg mer. Hilsen Kimy16 Så det vil si at man kan forandre ip-adressa i mailen?? man kan ikke skifte IP adressen i Mailen. men man kan fikse det manuelt. først gå inn på start menyen. så klikker du på kjør. så skriver du: cmd. der skriver du: ipconfig. der kan du fikse det Endret 25. september 2008 av Kimy16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå