Martin-sama Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Morn! Jeg og en venn skal kjøpe oss ny joystick, vi spiller Battlefield 2, og har funnet ut av Joystick er nødvendig for å få mest ut av helikopter og fly. Problemet er at verken han eller jeg kan noe om joysticker (hvis det er noe å kunne da), men valget står ihvertfall mellom to stykker. Og vi lurer litt på hva forskjellen mellom de to er, den ene har 8 veis "Hat Switch"? Noen som har erfaring med en av disse eller begge joystickene, så vennligst del det med oss! Logitech Extreme 3D Pro Retail Logitech Attack 3 Retail MVH Martin-sama Endret 18. august 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har selv en 8 veis hat-switch, men bruker den neste aldri. Men kan anbefale den trådløse versjonen fra logitech. (jeg var skeptisk til trådløs i førsten, men det funker ypperlig ) Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Men hva er en 8 veis Hat Switch? Vi har nemlig tenkt til å gå for en av de jeg nevnte i den første posten, den trådløse er litt dyrere så.. Martin-sama Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det er den lille knotten på toppen, og den kan du skyve forskjellige veier. 8 veis = 8 mulige retninger å skyve den i. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ah, den bruker man vel sjeldent ja... Men ser du noen stor forskjell på de to joystickene, har du prøvd noen av dem? Er den dyrere bedre/mer behagelig? Martin-sama Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vil tro at 3d pro er mer behagelig. Den har samme form som min, og den er digg å holde i Den har også den fine tommelknappen! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ok, takk for hjelpen, da tror jeg det blir 3D Pro! PS! Spiller du BF2? Hvis du gjør, hva er nicket ditt? Martin-sama Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Spiller som bare fy jeg Nicket: Chris:::LoX:::BF2 Sjekk innom http://www.teamnr1.com også Endret 18. august 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ok, ser bra ut! Kanskje vi kan spille en dag! Jeg heter Umeliten hvis du ville vite det! Snakkes kanskje på BF en gang da? Martin-sama Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Bare å adde meg på x-fire. Nicket der er loxchris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå