Gå til innhold

Hjelp til valg av telefon?

Anbefalte innlegg

Hei! Er på utkikk etter ny mobil men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge. Har budsjett på underkant av 3000 kr men siden mobilen min ble stjelt på ferie og er under kontrakt med netcom til januar 2007 må jeg kjøpe uten abonemennt. Har følgende kriterier til telefonen.

- 3G eller Edge

- Kamera på minst 2 mp.

- Mp3-spiller

- God skjerm

- Bra video kamera

- Minnekort

- Bluetooth

Merke: Helst Sony Ericsson eller Nokia, men er åpen for gode forslag. Har sett på nokia 6280 og SE k800i men 6280 har jeg hørt det er veldig me galt med og k800i'en blir litt i dyreste laget. Kan noen hjelpe?

Endret av Simen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen til forumet :)

Nokia 6233

+3G, edge, 2mpx kamera, god skjerm

+pris

+vga video kvalitet

-har ikke kamera i front

Sony Ericsson W850

+3G, radio, mye minne ++

-mangler edge

-pris

K610, BenQ Siemens S81, BenQ Siemens EF81

----

Hvis du ikke trenger bra kamera eller 3G, får du mye telefon for en billig penge i Nokia 6681

6700143[/snapback]

Hva er prisen på W850 med youngtalk? Høres ut som et bra alternativ, får kanskje punge ut litt ekstra. liker designet på den, men finner den ikke på noen nettsteder jeg vet om. Står jo "kommer snart" på SE sine hjemmesider..

Lenke til kommentar

Hei :) Kan anbefale Sony Ericsson W810i. Har hatt den no i nokre dagar og er stolt som fy :D

+Skjerm

+liker kameraet 2 mp (men ikkje deksel framfor linsa dessv.)

+Mp3

+greit kamera

+Bluethoot

+radio

+minnekort (standard er 512 mb, men kan kjøpe 4 gb óg)

-3G ( men forstår ikkje vitsen med det heller)

Kjøpte den på Elkjøp for 2046 NOK, men det var med abonemang (Netcom Active Talk?) Suveren pris seier no eg. Kansje best å forhøyre seg om W850i her inne. Har høyrt mykje bra om den. Ta å forhøyr dei rundt og finn tak i folk som veit.

lYKKE TIL :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Se w850i har ikke kommet ut i Norge enda, så prisen er litt uvist.. Men på BestBuy koster den 3000kr med Youngtalk, noe jeg syntes var ganske så dyrt.. Men hust at prisen enda er litt uvist siden den ikke har blitt lansert her enda.. Ga 2400kr for min w800i med young talk når det var SPLITTER NY.. tipper på at man får w850i til ca den samme prisen..

Har veldig lyst på W850i selv, mye pga det deilige designet, noe som falt veldig i smak. Så følger det med et minnekort på 1gb, er walkmanplayer 2, 3g, kamera forran. og alt det andre.. Eneste Minus er at kamera ikke har Auto focus, noe som det er på feks W800i/ w810i.

:)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...