Kaste Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hva er et minipet av typen undead verd? da tenker jeg både undead rider og trollet? hvor mye kan jeg få for det? hvor kan jeg få kjøpt den armoren som han worrioren som er på framsiden (og inni katalogen som følger med spillet) jeg aner ikke hva den heter, men jeg syns den er så tøff hvor kan jeg ellers finne en fin armor? Mvh. Mr. Hmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Sikker på at du ikke postet feil? Du prater vel om WoW, mens dette er Guild Wars-kategorien Lenke til kommentar
adawen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nei, han postet korrekt. Når en char fyller ett år, så får den en presang i form av minipet. http://www.guildwars.com/events/ingame/birthdaypresents.php Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Når man snakker om sola. fikk bursdags gave i dag. yay! Miniature Hydra Lenke til kommentar
OleLille Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Lurer selv på hvor mye jeg kan få for minipetsa mine.. Har en mini Rurik, gul:D En Mini Kirin, Lilla:D Og en Mini temple guardian, vanlig. noen som har noen idee på verdien av disse? Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Lurer selv på hvor mye jeg kan få for minipetsa mine.. Har en mini Rurik, gul:D En Mini Kirin, Lilla:D Og en Mini temple guardian, vanlig. noen som har noen idee på verdien av disse? 6702577[/snapback] Trur du skal få bra mye Ca$h for Mr.Rurik hehe Lenke til kommentar
OleLille Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Regner med det. Ekke sikker på om jeg vil selge akkuratt han da.. Er jo tross alt sjelden kar.. Tenkt å selge Kirinen min. Ser ut som en slags drage hest.. Lurer på hvor mye den kan inbringe.. Planen er ihvertfall å selge før flere kommer på markedet. Jo større etterspørsel, jo bedre pris.. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 hm, ser folk som selger det til 50k og slikt... Lenke til kommentar
OleLille Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Prøvd å selge Kirinen min til 50k og en TEmple guardian til 30k. Eneste jeg har fått så langt er irreterende scammere og folk som vil trade med items. Seff, tar et godt item, men er hovedsakelig ute etter cash. Ene idioten prøvde seg på det gode gamle "kjøper begge for 80k, selg til meg" for å så sette 80 på gold, ikke plat. Man får miniatyr Petsa ved å ha hatt en figur i minst et år, burde ikke det tilsi at dissa idiota burde skjønne at enkle scams som det ikke funker? Blah.. Verden er full av idioter... Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Prøvd å selge Kirinen min til 50k og en TEmple guardian til 30k. Eneste jeg har fått så langt er irreterende scammere og folk som vil trade med items. Seff, tar et godt item, men er hovedsakelig ute etter cash. Ene idioten prøvde seg på det gode gamle "kjøper begge for 80k, selg til meg" for å så sette 80 på gold, ikke plat. Man får miniatyr Petsa ved å ha hatt en figur i minst et år, burde ikke det tilsi at dissa idiota burde skjønne at enkle scams som det ikke funker? Blah.. Verden er full av idioter... 6704399[/snapback] Altså, hvis dere registrerer dere på GW:N så finner dere alt av informasjon. Der er det også laga en tråd om PC på minipets.. Rurik er verdt mellom 90-100k +++ Endret 21. august 2006 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ..og hvis dere går til www.guildwiki.org, så får dere ALL denne informasjonen - HELT gratis - UTEN registrering.. ^^ Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ..og hvis dere går til www.guildwiki.org, så får dere ALL denne informasjonen - HELT gratis - UTEN registrering.. ^^ 6722056[/snapback] Ja, Guild Wars Norge er jo gratis og, pluss at du kan ha kontakt med andre spillere, lese om builder osv! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Gratis, ja - men å registrere seg for å lese om builds, etc - no thanks. Viva GuildWiki, sier jeg da. Men det er jo min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 GwGuru > * Ole Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dere som skriver her: Er dere med i en guild eller? Virker som dere er sånne "i ride alone" opplegg! PS: Men er enig, GuildWiki FTW! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er med i guild, vært i samme guild i over et år. Home - sweet home. Mer eller mindre.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er med i Guild of Geeks. Ut ifra signaturen din så tipper jeg at du er i Fortitudine Vicimus. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg er med i Guild of Geeks. Ut ifra signaturen din så tipper jeg at du er i Fortitudine Vicimus. 6738473[/snapback] stemmer bra d! har faktisk gjestespilt for dere og, men det var i sencured sin tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå