MacGyver Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har et lite problem, og d er at mens jeg spiller NFS så restarter maskina seg. Ingen bluescreen, bare restarta seg. Det skjer ikke samtidig hver gang. Noen ganger kan jeg spille i 10 min andre gonger bare 5min. Har ikke overklokka maskina i d heile tatt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hmmm.. er det originalversjonen du har? :smile: for jeg... eeeeh.. kjenner en som har en *kremt*låneversjon*kremt* fra nettet.. og han og får noen lekre bugs.. prøv å kverk alle tillegsprogrammer, kanskje det hjelper.. det hjalp meg.. eeeh.. han.. eeeh.. som jeg kjenner altså.. Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Liten "låneversjon" ja:) Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Øhhh hvilke tilleggsprogram mener du? Spyware? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 alle ikke-livsviktige programmer som ligger i systrayen.. jeg måtte kverke flash-fxp for å få det til å virke.. (selvfølgelig bruker jeg kun ftp-programmer til å laste opp hjemmesider) eeh.. mener fortsatt ikke jeg.. jeg mener jo han.. eeh.. kompisen min. Han er en jævel på hjemmesider. :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Mulig IRQ-feil. Skjekk etter i divice manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå