Dande Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Jeg trenger en eller flere som kan oversette koreansk til engelsk. Det er til en manga som heter Ginga Nagareboshi Gin, bedre kjent i norden som Silver Fang. Jeg har fått tak i hele manga serien, men den er ikke oversatt, hele manga serien er på koreansk. Så derfor lurte jeg på om det fantes noen her som kunne tenke seg å hjelpe å oversette noen sider. Pm, eller post her MvH Dande Lenke til kommentar
noringen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 æ har sett filmenene på norsk hvis det e den som handler om en hund som heter Silver Fang Lenke til kommentar
gimme Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Desverre husker ikke mye koreansk fra da vi va der Lenke til kommentar
Dande Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 æ har sett filmenene på norsk hvis det e den som handler om en hund som heter Silver Fang 6702411[/snapback] Jess, der traff du spikern i nåløye Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tror eg har den norske versjonen liggende, er det den filmen der hunder driver å dreper hverandre og det er masse masse blod? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tror eg har den norske versjonen liggende, er det den filmen der hunder driver å dreper hverandre og det er masse masse blod? 6725498[/snapback] Jepp! Husker når eg var lite, så leide vi allt som var å oppdirve av den serien. Burde av prinspipp få fatt på den igjen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja det var tider er det ikke bare til og låne filmen på norsk av noen og bare oversette i fra det du hører?hørtes fornuftig ut i mine ører iallefall Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Han har mangaen (altså tegneserien i papirformat). Da hjelper vel filmen lite. Det er ikke sikkert mangaen og filmen (eller serien) har de samme replikkene. Det skjer også at animeer ofte utelater noe av mangaen og endrer på hendelser og andre ting. Endret 2. september 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Dande Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Han har mangaen (altså tegneserien i papirformat). Da hjelper vel filmen lite. Det er ikke sikkert mangaen og filmen (eller serien) har de samme replikkene. Det skjer også at animeer ofte utelater noe av mangaen og endrer på hendelser og andre ting. 6790153[/snapback] Mer rett kunne du ikke ha vært ;D har animaen også, både med norsk stemme (2av4 filmen) og alle filmene med japansk tale og engelsk/svensk undertekst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå