Gå til innhold

Noen som kan koreansk her?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger en eller flere som kan oversette koreansk til engelsk. Det er til en manga som heter Ginga Nagareboshi Gin, bedre kjent i norden som Silver Fang.

Jeg har fått tak i hele manga serien, men den er ikke oversatt, hele manga serien er på koreansk. Så derfor lurte jeg på om det fantes noen her som kunne tenke seg å hjelpe å oversette noen sider.

Pm, eller post her

MvH

Dande

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Tror eg har den norske versjonen liggende, er det den filmen der hunder driver å dreper hverandre og det er masse masse blod?

6725498[/snapback]

Jepp!

Husker når eg var lite, så leide vi allt som var å oppdirve av den serien. Burde av prinspipp få fatt på den igjen.

Lenke til kommentar

Han har mangaen (altså tegneserien i papirformat). Da hjelper vel filmen lite. Det er ikke sikkert mangaen og filmen (eller serien) har de samme replikkene. Det skjer også at animeer ofte utelater noe av mangaen og endrer på hendelser og andre ting.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Han har mangaen (altså tegneserien i papirformat).  Da hjelper vel filmen lite.  Det er ikke sikkert mangaen og filmen (eller serien) har de samme replikkene. Det skjer også at animeer ofte utelater noe av mangaen og endrer på hendelser og andre ting.

6790153[/snapback]

Mer rett kunne du ikke ha vært ;D

har animaen også, både med norsk stemme (2av4 filmen) og alle filmene med japansk tale og engelsk/svensk undertekst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...