RBW Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Silverstone er nå klare med en 400 Watts strømforsyning med god effektivitet. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg liker at flere PSUer får 80+-sertifiseringen (som denne PSUen har), endel PSUer oppgit jo at de har bedre effektivitet enn 80%, men det er greit med det litt klistremerket i tillegg også, som et slags bevis. AtW Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har bare hatt gode erfaringer med Silverstone jeg... ellers foretrekker jeg PC Power & Cooling PSU'er, men de koster jo en del mer når man må ta mva og toll-avgiften med i summen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Denne ser veldig bra ut for de som ikke trenger superkraftige strømforsyninger. Rails ser også bra ut. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nice skal ha ny PSU snart jeg, men tror ejg går for en MIST 600 watt Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Sikkert bra greier. for intermediate strømkrevende maskiner kommer jeg, så lenge den er i salg, til å gå for chieftec sin 410w. den har jeg kjørt med veldig høy last, 6 cheetah scsidisker, dual opteron 244, wildcat 880 pro samt systemvifter uten noe pes. aldri vært antydning til psu feil. la de bare skryte over virkningsgrad.. better safe than sorry.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Jeg kjøpte meg en ny Enermax Liberty 500W og er veldig fornøyd med den. I medfølgende instruksjoner står det at man IKKE skal bruke andre kabler til PSU'n da det ikke dekkes av garantien. I min hoved pc bruker jeg kun Serial Ata, og jeg kunne tenkt meg 1-2 slike kabler som kun har serial ata. De som følgte med hadde 2stk Sata og 2stk PATA på samme kabelen. Sier seg selv at det ikke er helt optimalt. Noen som veit om det er stor risiko å bruke andre kabler og hvor evt. man kan få kjøpt slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå