Gå til innhold

Dumt å levere klage på servicen? (Elkjøp)

Anbefalte innlegg

24. juli ble N91'en levert på service

06. august sa de at telefonen antekaligvis ikke ville være ferdig før i slutten av august pga kø

Jeg prøvde å ringe Elkjøp og ba dem be butikken ringe meg. Etter noen dager (2-3) hadde jeg ikke hørt noe, og ba Nokia ordne opp. Etter 1 dag venting fikk jeg beskjed om at saken var ordnet, denne skulle være ferdig innen en uke ca.

Problemet var ikke løst enda dessverre. Det viste seg at den ble påbegynt kort tid etterpå, men ikke avsluttet, så kontaktet elkjøp igjen for å be dem se etter eventuelle løsninger.

Jeg hørte ikke noe mer fra butikken da heller.

I dag var telefonen fremme hos butikken, men med min flaks manglet hodetelefonene og jeg fikk vite at de var mistet.

da jeg spurte hva jeg skulle gjøre fikk jeg følgende alternativer:

- du kan få et annet handsfree som han fant frem (1)

- du kan beholde mp3 spilleren du har lånt hittil (2)

(1) denne hadde en propp, feil bunnkontakt og var ubrukelig for musikk

Hadde han brydd seg med å se etter så hadde han sett dette.

(2) denne spilleren anbefalte jeg at de sendte på service. Spilletiden var ca 4 timer med et aaa batteri og intet bakgrunnslys.

jeg godtok tredje alternativ at de fikk skaffe det gamle, men det var fordi ingen av de to andre var brukelig. Jeg kunne ikke godta et inkompatibel handsfree og heller ikke en mp3 spiller der jeg må kjøpe ny batteripakke hver 3.-4. dag (noe jeg sa til han pent)

vil det være smålig av meg å klage på denne servicen?

19:37; da sluttet telefonen å fungere skikkelig, så klage ble sendt uansett.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
24. juli ble N91'en levert på service

06. august sa de at telefonen antekaligvis ikke ville være ferdig før i slutten av august pga kø

Jeg prøvde å ringe Elkjøp og ba dem be butikken ringe meg. Etter noen dager (2-3) hadde jeg ikke hørt noe, og ba Nokia ordne opp. Etter 1 dag venting fikk jeg beskjed om at saken var ordnet, denne skulle være ferdig innen en uke ca.

Problemet var ikke løst enda dessverre. Det viste seg at den ble påbegynt kort tid etterpå, men ikke avsluttet, så kontaktet elkjøp igjen for å be dem se etter eventuelle løsninger.

Jeg hørte ikke noe mer fra butikken da heller.

I dag var telefonen fremme hos butikken, men med min flaks manglet hodetelefonene og jeg fikk vite at de var mistet.

da jeg spurte hva jeg skulle gjøre fikk jeg følgende alternativer:

- du kan få et annet handsfree som han fant frem (1)

- du kan beholde mp3 spilleren du har lånt hittil (2)

(1) denne hadde en propp, feil bunnkontakt og var ubrukelig for musikk

Hadde han brydd seg med å se etter så hadde han sett dette.

(2) denne spilleren anbefalte jeg at de sendte på service. Spilletiden var ca 4 timer med et aaa batteri og intet bakgrunnslys.

jeg godtok tredje alternativ at de fikk skaffe det gamle, men det var fordi ingen av de to andre var brukelig. Jeg kunne ikke godta et inkompatibel handsfree og heller ikke en mp3 spiller der jeg må kjøpe ny batteripakke hver 3.-4. dag (noe jeg sa til han pent)

vil det være smålig av meg å klage på denne servicen?

19:37; da sluttet telefonen å fungere skikkelig, så klage ble sendt uansett.

6699219[/snapback]

(1) Poenget er vel at du hadde fått en handsfree - om den han stod med i hånden var feil betyr utgangspunktet ingenting, avtalen var at du skulle få en som fungerte.

(2) Du kan vel ikke forvente å få en ipod?

Nå er du sikkert den største paragraf rytteren her på forumet så da sier det seg selv at du kommer til å klage:-)

Spør om å få låne en lader og opplad bare battier til mp3 spilleren. De selger et kit med 4stk aaa batt og lader.

Lenke til kommentar
*snippe*

6699219[/snapback]

(1) Poenget er vel at du hadde fått en handsfree - om den han stod med i hånden var feil betyr utgangspunktet ingenting, avtalen var at du skulle få en som fungerte.

(2) Du kan vel ikke forvente å få en ipod?

Nå er du sikkert den største paragraf rytteren her på forumet så da sier det seg selv at du kommer til å klage:-)

Spør om å få låne en lader og opplad bare battier til mp3 spilleren. De selger et kit med 4stk aaa batt og lader.

6714423[/snapback]

(1) Hadde sikkert fått noe, men når visste ingen. De hadde ikke handsfree for telefonen min inne, ergo måtte jeg vente på at de ringte verksted - verdksted ordner opp - eventuelt sender - de sender videre og jeg får.

Når telefonen allerde har vært inne i nesten en mnd, så er det minste de skulle greie å ikke la meg vente på en meget! sentral del av en musikktelefon, nemlig høretelefonene.

(2) Nei, men kan forvente bedre enn en batterisluker.

hva skal rytteropplegget bety? Enten greier de å gjøre det skikkelig eller så driter de i det, og når telefonen da slutter å fungere utpå dagen, så kan jeg ikke sitte med fingerene i fanget og si "gud, hva om de mener jeg er paragrafrytter nå?" =)

Lenke til kommentar
Christian, aldri kjøp mobil av meg... :D

Klart jeg ville klaget hvis headset'et ikke er med...

Det ville vel alle og en hver?

6715209[/snapback]

ikke frist meg nå :p

de fikk klage og jeg hakke hørt fra dem, hvilket betyr at jeg neppe er særlig blid på onsdag :p

merk at klagen ikke lenger er for servicen FØR mobilen kom tilbake, men også for at mobilen er ubrukelig etter den var der.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

*mini bump*

Snakket med elkjøp nå. Og han som var der var utrolig grei. Ettersom reklamasjon egentlig skulle gå bra, men tok tid, så fikk jeg muligheten til tilgodelapp.

Så, går alt slik jeg håper nå, så kan jeg velge en annen telefon i morgen og få tilbake det jeg ikke bruker.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...