Gå til innhold

De 15 viktigste internettsidene

Anbefalte innlegg

Både Opera og FireFox kommer jo med Google-søkefeltet integrert som standard. Kanskje de har brukt IE som referansepunkt i artikkelen :hmm:

Liten edit.

6706066[/snapback]

Hæ?Slik jeg har forstått det har antall besøkende ingeting å si her, og det er da nevnt flere ganger i tråden.

6706774[/snapback]

Dårlig formulert fra min side, jeg forstod artikkelen på samme måte som deg =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers mistenker jeg denne listen for å være sett gjennom amerikanske briller.

6708169[/snapback]

Den er faktisk laget av den britiske avisen the Guardian. Men de kommenterer akkurat det der:

Another thing that is striking about the list we came up with is that the overwhelming majority are US-based. Friends Reunited is the only British representative. This isn't really surprising - it reflects a deep cultural divide. Americans tend to be early adopters of most things technological, and British business (not to mention the political and cultural establishment) was much slower to realise the potential of the new medium. Sad but true. Sigh.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Alt er relativt, og denne listen hører ikke hjemme noe annet sted enn i hodet til de som er enig. Min liste hadde sett helt annerledes ut. Blogging hadde ikke eksistert i mine verden. EasyJet? Neppe. Jeg ville lagt til enten About.com eller Howstuffworks.com. Jeg ville lagt Google høyere/høyest.

Lenke til kommentar

Yahoo har hatt mer "impact" de siste årene enn google. Søkemotorer var det mange av før google perfeksjonerte det. Det er riktig at google er på listen, men ikke nødvendigvis noe høyere enn den plasseringen den har.

De mest betydningsfulle er jo de som først opprettet sider (med suksess) som brukte nettet til nyheter, til fildeling, som bibliotek, som leksikon, til å drive handel o.l. Derfor er listen ganske bra, med et par unntak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...