Gå til innhold

[løst]Hvis noen stemmer på pollen, bumpes tråden

Anbefalte innlegg

Hallo

Tittelen sier en god del om hva jeg skal frem til. Helt enkelt og greit, rett og slett, at hvis noen stemmer på en poll bumpes tråden. Dvs. at det fungerer på samme måte som å poste et vanlig innlegg, tråden kommer øverst.

Hvis dette hadde vært mulig å få til, ønsker i vertfall jeg det.

Meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kommer nok ike til å skje heller, det normale svaret er at "det må tas opp med utviklerne av IPB og vi vil ikke tukle for mye med koden deres".

Lenke til kommentar
Med mindre man kan ordne dette slik at den bumpes etter X antall voter perhaps. At den bumpes av seg selv etter f.eks 20 voter avhengi av hvor mange stemmer som er postet osv. Dog, hvordan det skal gjennomføres...;)

6718406[/snapback]

God ide :)

Lenke til kommentar

Som standard kan IPB stilles inn slik at en tråd med poll bumpes hver gang det gies en ny stemme. Desverre går det ikke ann å stille inn noe "bump etter x antall votes"-system. Dette måtte isåfall kodes for hpnd, noe som jo sikkert går ann. Men så var det dette om det er verdt arbeidet, og om faktisk alle er inn for et slikt system?

Snorre :)

Lenke til kommentar

Eneste stedet jeg ser fordelen i dette eller et lignende system er under tilbakemeldinger der det er viktig å fange opp så mange brukere som mulig for å få et godt grunnlag. Når en slik avstemning er avsluttet (det vil si at et vedtak har blitt gjort) kan den bare stenges, og dermed slipper vi også problemet med at slike poster ligger på toppen i all evighet.

Men i mange tilfeller er det viktigere å gå ut i de forskjellige ordninære foraene forslagene vil ramme og informere om at noe er på gang (med en "sticky" feks), noe som både er enkelt å gjøre og vil gi bedre og mer representativt grunnlag.

Lenke til kommentar

Jeg støtter å ha denne funskjonen på i tilbakemeldingskategoriene. :)

Men til vanlig i andre kategorier blir det for mye rot og styr. Men i denne kategorien derimot.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...