SnittLeif Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg fikk akkurat en liten haug med bøker fra play.com. I og med at jeg liker best å lese på engelsk virka det som det beste stedet å handle bøker. Disse bøkene fikk jeg: Chuck Palahniuk - Fight Club Douglas Adams - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - The Trilogy of Four* Anthony Burgess - A Clockwork Orange Dan Brown - Angels and Demons - Illustrated Edition William Peter Blatty - The Exorcist * Altså "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy", "The Resturant at the End of the Universe", "Life, The Universe and Everything" og "So long, and thanks for all the fish" Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tildel bøkerne numre fra 1 til 5 og slå terning om det. Det er hvad jeg gjorde i en lignende situation. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Chuck Palahniuk - Lullubay ..fordi chuck skriver helt sprøtt bra på engelsk, fordi steminga i boka er like kul som i samtlige andre av hans bøker, og fordi handlinga er like bra. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Chuck Palahniuk - Lullubay ..fordi chuck skriver helt sprøtt bra på engelsk, fordi steminga i boka er like kul som i samtlige andre av hans bøker, og fordi handlinga er like bra. 6699294[/snapback] Kjipt at jeg ikke har den boka da. Lenke til kommentar
Evig student Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Douglas Adams - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - The Trilogy of Four. Punktum. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Douglas Adams - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - The Trilogy of Four. Punktum. 6702086[/snapback] Will do. Har begynt så smått på den. Mest geniale forord ever Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 The complete Hitchhaikers guide to the galaxy. Triologi på fem Men Ringenes Herre slår jo alle bøker etter min mening Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Chuck Palahniuk - Fight Club Helt klart, boka har en utrolig bra personbeskrivelser. Folk har mye å lære ang. undertonen i denne boken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå