BorN Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Funnet ut at to av O-zone sine sanger var ganske like. Prøvde å sette de sammen i en og samme Mp3-fil for å få til en remix av DespreTine & Dragostea Din Tei. PS! Høres stygt ut pga to forskjellige lydspor med forskjellige trommer, beats osv. Noe som må vekk. Ha derfor ikke høyttalerne på max. Dette var mildt sagt gjort i hui og hast, men kan forbedres hvis jeg orker. Liker egentlig ikke gruppa O-zone så godt, gjorde det mest for moroskyld;) Andres meninger om "låta" mottas med godt humør Endret 18. august 2006 av BorN Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Og hensikten med dette er? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 for noe tull er det her da? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Hensikten er at Dragostea din tei og despre tine er to helt samme sanger, med bl.a samme akkorder, samme oppbygning/struktur, samme bpm etc. Det som er forskjellen er teksten og melodien. Derfor tenkte jeg jeg skulle slå de to sammen, for å få et "samspill" mellom de to melodiene og de samme akkordene. Skjønner? Som sagt, dette var gjort i hui og hast. Får sette meg ned og gjøre en annen versjon, men vet ikke om jeg orker å gjøre det med (hom)o-zone. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 De er ikke så like som du skal ha det til. Ja, ganske like akkordprogresjoner, men ikke samme melodier. Dette høres totalt rompe ut. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) He, he! Det høres faktisk stygt ut, ja. (som sagt) Tråd ønskes stengt, ønsker ikke videre diskusjon om dette Endret 18. august 2006 av BorN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg