kns Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei. En kompis av meg har fått tilbud om å kjøpe et Minolta Dimage 7 brukt for tusenlappen. Spørsmålet er - er det verdt det? Aner ikke om dette kameraet engang regnes for å være et ordentlig speilrefleks, men poster her likevel. Kameraet kostet visstnok 15000 da det kom på markedet for ca. 6 år siden. Lenke til kommentar
redouane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei. En kompis av meg har fått tilbud om å kjøpe et Minolta Dimage 7 brukt for tusenlappen. Spørsmålet er - er det verdt det? Aner ikke om dette kameraet engang regnes for å være et ordentlig speilrefleks, men poster her likevel. Kameraet kostet visstnok 15000 da det kom på markedet for ca. 6 år siden. 6698461[/snapback] Nei, det er ikke et speilrefleks. For 1000 ville jeg vurdert det hvis jeg trengte et kamera og ikke var villig til å betale mer... Det er vel egentlig det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 IKke kjøp det, det er et DIGITALT kamera, og viss det er 6år gammelt= ubrukelig. Finnes mye bedre kamera for 1000kr Lenke til kommentar
torsteinvh Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 IKke kjøp det, det er et DIGITALT kamera, og viss det er 6år gammelt= ubrukelig. Finnes mye bedre kamera for 1000kr 6700225[/snapback] Tja, jeg ville ikke avskrevet det så fort selv om det er gammelt... Finnes en test av det her: http://www.dpreview.com/reviews/minoltadimage7/ Kameraet har et meget godt objektiv, og jeg er slett ikke sikker på at man finner noe mye bedre til 1000.- -Torstein Lenke til kommentar
kns Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Mange tusen takk for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå