Vermeulen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hei! Et av ukens tilbud hos komplett er HP Compaq nx7400 . Noen som har erfaringer med denne? Eventuelt gi noen kommentarer om dette er et godt kjøp eller ikke. Mitt bruksområde vil for det meste bli teksbehandling, surfing o.l. Endret 18. august 2006 av Vermeulen Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har ingen erfaring med akkurat den modellen, men HP er kvalitet, så det er garantert et sabla godt kjøp til ditt formål. Har fått gode anmeldelser i tester den maskinen. Lenke til kommentar
mikaelbs Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 skal du spille eller kanskje har 3D studio max, eller hva det heter, som hobby, så styr unna. får til å spille 2 av 10 spill. Jeg angrer bittert på kjøpet siden jeg gamer osv. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har veldig gode erfaringer med den maskinen. God byggekvalitet, støyfri, godt tastatur, og brukbare specs. Knallmaskin til den bruken du antyder. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 skal du spille eller kanskje har 3D studio max, eller hva det heter, som hobby, så styr unna. får til å spille 2 av 10 spill. Jeg angrer bittert på kjøpet siden jeg gamer osv. 8100218[/snapback] Da burde du undersøkt bedre før du kjøpte den. Maskinen fungerer ypperlig til de formålene den er ment for. Hvilke spill fungerer ikke din med egentlig? Min funker med 7 av 10 spill jeg har prøvd. Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 går og lurer på denne pc selv , men den skal brukes til video redigering holder den der ? Lenke til kommentar
mikaelbs Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Opticane: Jeg trodde jeg kun skulle bruke den til skole sammenheng, men når jeg oppdaget at lommeboken skrek etter fyll, så solgte jeg min stasjonære, og dermed ble jeg sittende med kun lappisen. Men uansett, den fungerer til det den er ment for, men ikke til for eks Test Drive Unlimited, Need For Speed Carbon, Half Life2, Battlefield 2142, Call Of Duty 3 osv. Men andre spill som ikke er så krevende går det sånn akkurat om man skrur ned grafikk ytelsen litt. gthansen: Om du skal bruke den til videoredigering, så anbefaler jeg at du har minst 2gb ram og en ekstern hdd som du kan lagre på. Er en firewire ingang på lappisen som du bør bruke om du ikke liker å vente på usb overføringen;). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå