mariusb Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ja, våkna kl. 10 idag skrudde på pc'n men kom ikke lengre enn til Windows loading(logo'n). Etter at den hadde 'gått rundt' i 10min starta jeg pc'n i sikkerhetsmodus og tok virus scan(fant ingen). Når jeg var ferdig med det trodde jeg at pc'n ville funke bra igjen så jeg restartet den på nytt uten hell. Den har stått i windows loading ganske lenge nå og jeg vet ikke hva som er feilen. Noen som vet hva dette problemet er?:< Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Om du kommer inn i sikkerhetsmodus som du gjorde, så prøv å se om en systemrestore fungerer. Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 prøvde systemgjenoppretting til 16.aug (2dager siden) uten at det hjalp noe Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Siden vindows stopper der den gjør (og det er under driver loading) så prøv å fjern alt annet unntatt det du må ha i maskinen for å starte opp. Lenke til kommentar
oltis Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Jeg har samme problem, hos meg kom det etter å ha installert SP2. Har ikke funnet noen løsning på det ennå. TOri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå