Den Polse Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg kjøper meg pc fra komplett, og lurer på hvilken av disse viftene jeg skal velge til en Athlon xp1600 1,4Ghz?: *Coler Master - >1,4Ghz *EKL PAPST ??Er dette noe navn?- >1,4Ghz *Globalwin - >1,5Ghz *Thermal integration - >1,5Ghz Noen som har noe råd? (På tide med en ny pc ja! _________________ PII - 400mhz 192mb Ram Banshee 16mb Direct3D Hp 4xCDR 8GB HD + Mange andre heite komponenter. [ Denne Melding var redigert av: Den Polse på 2001-12-12 00:22 ] Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Kjøper du på nett?? Da ville jeg heller spandert meg en tur inn på netconnection . Der har de Taisol, Zalman og Alpha som alle er kjempegode kjølere, og stillegående.. Netconnection er rimelige, og tar VISA.. Dersom du kjøper PC'en din på Komplett i Oslo eller Liertoppen, så har de Taisol og Zalman der også, og da hadde jeg kjøpt en av de (Taisol hvis du har dårlig råd, Zalman hvis du har god råd). Hvis du absolutt må ha en vifte fra Komplett, kjøp en EKL.. De er mest stillegående.. For guds skyld hold deg unna Thermal Int., Globalwin og CoolerMaster.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 ok, det hjalp meg en god del, da tror jeg nok jeg går for en EKL, snodig navn forresten :smile: Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Swiftek vifter er det beste du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå