ente17 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei, planlagt kjøp av en laptop i nær framtid. Alltid hatt en ting for vaio serien til Sony, så spørsmålet lyder; http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....ame=specs&var2= for 10 lapper, brukt i ca 2-3 måneder av en venn, lønner seg? Står mellom den der og en macbook, da jeg ikke kunne tenkt meg noe annet en vaio når det kommer til pc notebooks. sidenote; skjermen er widescreen også, ekke sikkert det står på specsa på den der. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Eftersom VAIO'en ikke kan købes i Norge får du sikkert problemer hvis der skulle opstå fejl/mangler. Jeg ville checke med Sony Norge først om de kan yde service i garantiperioden. Tvivler stærkt. Lenke til kommentar
ente17 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 tror faktisk at så lenge du har kviteringen, så vil sony yte service uansett hvor den er kjøpt, evt må den shippes til i.e uk eller lignende though. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 tror faktisk at så lenge du har kviteringen, så vil sony yte service uansett hvor den er kjøpt, evt må den shippes til i.e uk eller lignende though. 6706219[/snapback] Men du skal ikke tro, du skal vite! Så jeg ville absolut forhørt meg om garanti-ordninger og landegrenser. Lenke til kommentar
ente17 Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 tror faktisk at så lenge du har kviteringen, så vil sony yte service uansett hvor den er kjøpt, evt må den shippes til i.e uk eller lignende though. 6706219[/snapback] Men du skal ikke tro, du skal vite! Så jeg ville absolut forhørt meg om garanti-ordninger og landegrenser. 6707279[/snapback] om garantien skulle være i boks, kan kjøpet være å anbefale :O? Rimelig bra grafikkordning på maskinen i forhold til mye på samme prisklasse i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå