SuSE Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kjøpte meg lcd skjerm hos pyton.no for noen mnd tilbake. Dessvere er det noe galt med den nå. Jeg har prøvd og ringt pyton.no, men får bare en telefonsvar. Har også prøvd å sende eposter til dem, men får ingen svar. Derfor lurer jeg på om de har gått konkurs? Lenke til kommentar
joschram Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg sjekket org.nr. som var oppgitt på pyton.no. Det ble slått konkurs 7. juni 2006: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=987550899 Lenke til kommentar
pian Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kjipern. I slike tilfeller ville jeg henvendt meg til importøren...! lykke til! Det ordner seg nok. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Da får du nesten gå rett på produsenten, burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Sjekket telefonnummeret som stod på pyton.no. Telefonkatalogen.no sier nummeret tilhører Digitalimpuls AS i møllergata. Er vel disse: www.digitalimpuls.no Kanskje de har kjøpt pytons konkursbo e.l.? Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Takk for svar. Skal snakke med digitalimpuls. Om ikke de har noe med pyton å gjøre, så skal jeg snakke med BenQ. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 BenQ da er det Anovo som tar seg av reperasjonene, men ring benQ de er flike til å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå