Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter stort med å velge mellom disse telefonene og trenger litt hjelp. Saken er at jeg sliter med å sette disse telefonene helt opp mot hverandre. Jeg syns at WiFi er en kjempefordel, men er det nok til å velge n80? Hva er det som egentlig er for og i mot her? n80 har vel mye dårligere batteritid, dårligere kamera, dårligere ytelse? Andre ting? Hvilken ville DU valgt hvis WiFi betydde rimelig mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg sliter stort med å velge mellom disse telefonene og trenger litt hjelp. Saken er at jeg sliter med å sette disse telefonene helt opp mot hverandre. Jeg syns at WiFi er en kjempefordel, men er det nok til å velge n80? Hva er det som egentlig er for og i mot her? n80 har vel mye dårligere batteritid, dårligere kamera, dårligere ytelse? Andre ting? Hvilken ville DU valgt hvis WiFi betydde rimelig mye?

6697847[/snapback]

N80 har vel bedre skjerm og. Jeg synes tastene er MYE bedre på N80 enn N73. Den er vel cirka 700-800 kr dyrere. Selv så synes jeg WiFi er herlig. Satt og venta på pizza'n på Peppes (Stortingsgaten) her om dagen, dro opp mobilen og fant "Peppes", et trådløst nettverk, da var det bare å dra opp nettleseren og få meg litt nyheter.

EDIT: N80 har vel ikke noen merkbar dårligere ytelse tror jeg.

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Hei,

6697847[/snapback]

N80 har vel bedre skjerm og. Jeg synes tastene er MYE bedre på N80 enn N73. Den er vel cirka 700-800 kr dyrere. Selv så synes jeg WiFi er herlig. Satt og venta på pizza'n på Peppes (Stortingsgaten) her om dagen, dro opp mobilen og fant "Peppes", et trådløst nettverk, da var det bare å dra opp nettleseren og få meg litt nyheter.

EDIT: N80 har vel ikke noen merkbar dårligere ytelse tror jeg.

6697880[/snapback]

Så, N80 har mindre, men skarpere skjerm? Har testet N80 såvidt, og må si meg enig i at tastene er gode, har ikke testet N73, dog.

Ang. ytelsen så ser jeg fra den nylig publiserte N73-testen at javaytelsen er bedre enn på N80, har dette mye å si for andre ting enn java? I samme, mye omtalte test, sier også anmelder at N73 er treig i menyer etc. generelt, er N80 ENDA tregere igjen? Jeg er vant til treg telefon (6600), og er helt sinnsykt lei av det, så hvis formodning N80 skulle være raskere i menyer enn N73 hjelper det mye i vurderingen min.

Lenke til kommentar
N73 har bedre kamera og om du liker stor skjerm så er den det beste valget. Om wifi og bedre taster står øverst og pris og batteri ikke er så viktig så er N80 et bedre valg.

6698112[/snapback]

Noen som har lenker til bilder tatt av begge telfonene som kan settes opp mot hverandre?

Dette med batterikapasiteten kjenner jeg plager meg litt, hvor ille er det egentlig? Må man lade den hver dag, selv om wifi og bluetooth er slått av? I så fall er det et ganske så heftig minus.

Edit: Det jeg nå lurer mest på er da dette med ytelse/treghet og batterikapasaitet, hadde vært veldig fint å få noen oppklarende ord om dette. Kan man f.eks kjøpe et heftigere batteri?

Endret av Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...