^fmj Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Er på utkikk etter en kjøler som skal brukes sammen med en E6600 (om de noengang kommer på lager). Har sett gjennom prisguiden, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Har tenkt på noen spesifikasjoner: - Ikke noe særlig mer enn 500g - Stille - Ikke noe monsterstørrelse som dekker halve hovedkortet - God kjøling (en selvfølge, men tok den med) - Pris - 300ish Noen anbefalinger? Endret 18. august 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg er veldig fornøyd med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310149 Litt dyrere enn 300,- menmen... Jeg har 2 like maskiner (p4 3.2 ghz prescott). På den ene har jeg ovvenevnte og på den andre har jeg en monsterkjøler (Thermaltake Sonic Tower: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314328) med en 120mm-vifte på. Vapochill-kjøleren er ikke bare mye mere stillegående men kjøler også bedre enn Sonic-toweret. Lenke til kommentar
toygard Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Skal ha en E6600 selv og jeg kommer mest sannsynlig til å gå for denne kjøleren. Lest flere omtaler og den har fått mye skryt. Samme som LED-versjonen uten fancy blått lys og den passer bare til LGA775. Passer vel spesifikasjonene dine ganske bra. Litt dyrere da men. Endret 18. august 2006 av toygard Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Nå har de endelig begynt å få ting på lager igjen, da kan man bestille snart. Har bestemt meg for Asetek VapoChill Micro ULTRA LOW NOISE eller Arctic Cooling Freezer 7 Pro. Arctic-kjøleren var mye billigere og den scorer høyt på alle testene jeg har lest. Virker som et virkelig røverkjøp. Med tanke på at conroe har et lavere effekt forbruk enn de prosessorene som er å finne i de nevnte testene, ser det veldig lovende ut. Endret 7. september 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Her er en test av 3dgameman.com!! Asetek VapoChill Micro Ultra Low Noise Cooler. MVH bZerk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Sory dobbel post ... Er vist noen bugs på forumet Endret 9. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 du kan bare kjøpe den aller mest bråkete vapo-chill kjølerne eller hva de heter og deretter senke rpm i bios fan-mate2 eller noe sånt og du har ultra silence utgaven til en billigere peng De har E6600 på SHG på lager Ellers kan jeg komme med Mini Typhoon som en god kjøler ... Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg fikk veldig bra resultat med denne,ligger vel "litt" over krava dine mht vekt og størrelse, men god er den ! SE HER: http://www.komplett.no/k/search.asp?q=golden+orb Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som vet hvor mye stock vifta til c2d veier da? hvis det skulle være noen forskjell mellom dem så er d altså e6400 jeg lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå