Fragment Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hei. Siden jeg har null peiling, spør jeg like gjerne;) Jeg har en opel corsa med crappy lyd. Det liker jeg ikke Men jeg gidder ikke å lage hull til hattehyllehøyttalere ++, så det er viktig at høyttalerne passer i orginalslottene. Jeg har egentlig ikke tenkt å bruke ekstern forsterker på disse høyttalerne, siden jeg har tenkt å bruke ledningene som allerede er på plass, men har dere svært gode argumenter, skal jeg vurdere det Prisgruppe: Ca 2 lapper. Jeg har sett litt på disse. Passer størrelsene? Men jeg vil ha forslag fra dere. Gjerne et pakketilbud. Jeg vil også gjerne få en oversikt over linker til div. nettbutikker som selger bilstereo Jeg har tenkt å ha: ett par fronthøyttalere ett par bakhøyttalere en spiller med mp3 og audioinngang (skal koble på mp3 spillern;)) Et siste spørsmål: Hva er forskjellen på 2-veis og 3-veis høyttalere? På forhånd takk Endret 18. august 2006 av Fragment Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bumper denne. Da jeg har fått meg en opel corsa selv, som jeg kunne tenkt med bedre anlegg i. akkurat det samme som Fragment spør etter Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bumper denne. Da jeg har fått meg en opel corsa selv, som jeg kunne tenkt med bedre anlegg i. akkurat det samme som Fragment spør etter 7873980[/snapback] Hvor gos plass du har til høttalere skal jeg ikke uttale meg om, men bor du nærme en mds-butikk, skal visst dettevære et bra tilbud. Regner med at 16x9'erne kan være litt problematiske å få plassert i en originalslot, men å sage litt i hattehyllen er egentlig ganske enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Original hattehylle kan være litt myk for store høytalere. Dersom du (eller noen du kjenner) er litt nevenyttig, kan det være lurt å lage en ny hattehylle i kryssfiner eller sponplate. Kle den med litt teppestoff i samme farge som originalen. Mye stødigere, bedre lyd, og enkelt å gjøre bilen "original" igjen (dersom man husker hvor man lagret den originale, da ) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Selv om du ikke har lyst til å bruke mer penger enn 2000kr, ville jeg heller råde deg til å kjøpe en spiller til 1500 helst en Pioneer hvis du får tak i. Ellers ville jeg kjøpt høytalere fra Morel, Soundstream, Infinity eller Focal. Coax høytalerene til disse er ikke så ille dyr. Jeg regner med du kunne fått deg nye høytalere og spiller for 3000 da. Hvis du har lyst på det lille ekstra fra høytalerene dine burde du bruke forsterker, og jeg ville anbefalt deg å gjøre dette også. Men du klarer deg fint med å drive disse på spilleren også, om du ikke vil bruke ekstra penger. Endret 5. februar 2007 av Defus Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Lage hattehylle er noe jeg har tenkt til å gjøre uansett. Det glemte jeg å si. Jeg har nemlig ikke hattehylle fra før hehe. Har tenkt til å gjøre sånn som zanta sier =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ta en høgger-runde og se om du får tak i en brukt hattehylle, slik at du har en "mal" å lage din egen etter. Lykke til! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ta en høgger-runde og se om du får tak i en brukt hattehylle, slik at du har en "mal" å lage din egen etter. Lykke til! 7877009[/snapback] Jeg og stefaren min skal det nå snart. skal se etter hattehylle og antenne. Og andre deler som vi finner nyttig. noen ideé på hva annet jeg kan se etter? Og takk for hjelp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå