Gå til innhold

Qtec over Nokia, noen?

Anbefalte innlegg

Kanskje man burde undersøke litt før nytegning? :hmm:

Det står mellom Qtek 8500 og Nokia 6233. Hyggelig med 3G men er det så godt tilbud her som i Sverige?

Det jeg trenger er å kjøre basalt WAP og ett knippe programmer fra wap.getjar.com. Har en Nokia 3200 på Ringkontant som butter litt mht. store nedlastinger. Getjar har en kategori for 6230, er denne såpass lik 6233 at man slipper unna? :whistle:

Jeg går for Pluss abo. på Tele2 men hva er dette jeg hører om operatørlås? Bare den skurer ivei er jeg happy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Operatøslås= Må bruke den operatøren i bindingstiden med mindre du låser den opp. Å låse opp en mob koster ikke mer en 140 spenn... Man kan også betale et gebyr for å bryte avtalen og dermed få en kode som låser opp mobilen og man kan bruke andre operatører. Dette gjorde jeg med min W810i jeg kjøpe i dag, 500 spenn med netcom active talk, ringte netcom et kvarter etter jeg ringte å ba om å betale et gebyr for å slippe det abb. Dette kostet 1500 så mobilen kom da på totalt 2000 spenn=) 1000 kroner billigere enn uten abb.=) Og jeg kan også bruke den med alle operatører=)

Sorry for mangel på avsnitt, på vei ut døra =)=P

Lenke til kommentar

Jeg lurte på om operatørlåsen medførte bugger jeg ville lagt merke til? Trenger litt mer minne enn den ene megabyten jeg nå har å rutte med.

Min Nokia 3200 har jeg på Ringkontant så jeg kan vel beholde det gamle nummeret. Den Nokia 6233 jeg ser på går for 299 kr med 1727 kr i årskostnad (før ringetid).

Endret av randreas69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...