fondus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei jeg skulle ha ut en cd av maskina mi i dag når den var skrudd av, i stedet for å slå den av skulle jeg forte meg og dytte inn den knappen inni der som man trykker inn med en tynn tråd e.l. jeg fikk den ikke ut da, heller ikke inn. nå hadde jeg strøm på den, og når det har kommet ca 1 cm helt til innerst, stopper den og jeg akn dra den ca 2cm ut. har prøvd med makt og lirking, men får det ikke til. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det lureste er jo å skru på maskina noen sekunder slik at CD-rom'en får strøm og den vanlige eject-knappen funker. Hvis du av en eller annen grunn ikke vil slå på maskina litt, så kan du prøve på nytt å stikke en nål inn i eject-hullet. Nåla skal inn ca 2-4 cm og du må trykke litt hardt på den. Men pass på at du setter nåla rett inn og ikke på skrå. Det kan jo hende du bommet på innsiden sist. Ikke ha strøm på CD-rom'en når du gjør dette manuelt. Det funker ikke særlig bra. Hvis CD-rom'en er særdeles lite samarbeidsvillig kan du skru den ut og demontere den. Da finner du sikkert ut hva som stopper skuffe-bevegelsen. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvis du leser meldingen min, ser du at jeg har prøvd med strøm på, men at den stopper. Har prøvd det meste nå. Får ta resten av kvelden og se på det. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kan rett og slett skru av lokket på dvd-romen og titte.. mulig et hjul som har gått ut av sporet sitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå