Simkin Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) har nettopp lagt inn xp på den nye harddisken min, tenkte jeg skulle ha en partisjon til windows og programmer (ca 50gb) og resten til mp3, film osv (250gb) brukte Partition Magic, og det gikk bra, fikk 2 partisjoner.. men hvordan smelter jeg de sammen igjen? hvis jeg tar resize c:, så står det fremdeles igjen 180mb på f: altså den forsvinner ikke helt.. Hjelp Endret 18. august 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Beste er å formatere, og velge å slette begge partisjonene og opprette 1 ny under windows instalasjonen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du kan prøve å slette F: og så resize C:, men du må aldri aldri gjøre slikt uten å ha backup av det du er glad i. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du kan bruke Partition Magic her også, vha "merge"-funksjonen. Husk at det kan ta lang tid dersom det er mye data på partisjonene. Edit: Hvis F: kun er 180 MB bør det være fort gjort. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ja jeg så på "merge" men der står det at jeg får en mappe inni c: igjen? altså f: kommer inn i c: som en mappe? eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Med merge skal du få all data på en partisjon, jeg har brukt denne funksjonen selv. Jeg kan ikke huske å ha fått alt fra stasjon 2 i en mappe, men om det er tilfelle er det vel ikke verre enn å flytte alt til roten, hvis det er der du vil ha det? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ok.. men må jeg legge in chipset drivere på nytt, nå som jeg har den nye harddisken? altså har formatert den andre også.. så alt er formatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå