Gå til innhold

Ditt siste spillkjøp! (Regler i første post!)


Anbefalte innlegg

Sins Of A Solar Empire

ca kr 250,- via StarDock Central (lastet det ned, så har ikke coveret)

Omtale på ign.com: http://pc.ign.com/articles/852/852735p1.html

 

Kjedet meg litt i går kveld og så gjennm demoene her. Fant Sins... og tenkte jeg skulle prøve den da jeg elsker spill som Master of Orion, Galactic Civilization og Civilization. Kort sagt er dette mye av det samme, men alt foregår i sanntid. Var svært skeptisk til det da jeg liker å ha god tid til å planlegge strategi og slikt, men jeg installerte nå demoen og gav den et forsøk. Tredve minutter senere var den slettet igjen og fullversjonen var kjøpt, betalt og klar for å lastes ned. :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Nei, det er en forhåndsbestilling fra Play.com. Selve spillet kommer ut 3. oktober.

 

Aha, ble litt satt ut her, trodde det hadde kommet ut :D

Lenke til kommentar

Kjøpte The Darkness og Chromehound på fredag, Chromehound virker som et okay spill, har hørt at det er meget bra online, 130 eller no, ubrukt hos Gamestop. The Darkness var et greit spill, hvis man greier å overbevise seg at det er i en alternativ virkelighet i forhold til tegneserien.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Kjøpte meg:

 

514ZpPMYWQL._SL500_AA280_.jpg

Guitar Hero: Aerosmith (X360)

 

Kun pga. at det er et bra vorspiel :!:

 

12375.jpg

N+ (PSP)

 

Dette spilte jeg en trial versjon av på PC for kanskje 3-4 år siden. Fant det på VGP for en billig penge for et par dager siden, og dette passer bra når jeg skal til Singapore. All form for underholdning forsvinner jo på flyene snart.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Metal gear solid til ps3. Og dual shock kontroller.

Spillet kostet 600 (!!!) kroner på eb games.Noe som er mye, selv om spillet virker utrulig bra ut ifra det jeg har spilt.

 

Mgs4us_cover_small.jpg

 

Spillet har bra grafikk, lyden er fin og de utnytter dual shock meget bra. Men grafikken er noe av det beste jeg har sett på ps3.

Selv om det ikke er i nærheten av det sony lovde maskinen var i stand til. Men et nydelig spill forhold til de fleste ps3 spilla, og spillet viser at ps3 har potensiale. Om grensen er nådd vet jeg ikke, men nok off-topic...

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Siste innkjøp fra Xbox Live Arcade.

 

Braid

 

boxbraid.jpg

 

800 Marketplace Points (ca. Kr. 70,-)

 

Et helt fantastisk platform spill som virkelig gir hjernen noe å jobbe med.

 

Anmeldelse fra gamer.no:

http://www.gamer.no/artikler/braid/54671

 

Så kjøpte jeg meg Mega Man 9

 

boxmegaMan9.jpg

 

800 Marketplace Points (ca. Kr. 70,-)

 

Kjøpte dette da grafikken og musikken er basert på de eldre Mega Man spillene (1 og 2). Vanskelighetsgraden er økt i forhold til de gamle spillene og gir økt spilleglede for oss veteraner :p

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Gears of War 2 Limited Edition, Mirror's Edge og Naruto: The Broken Bond samtidig for drøyt 4 dager siden... også kjøpte jeg Nintendo DS + Pokemon:Ranger ?Shadows of Almia?, New Super Mario Bros og Final Fantasy XII: Revenant Wings 2, dager etter det =p

Digg med halvskatt :new_woot:

ps: (Får aldri spill til julegaver, så jeg er nødt å kjøpe selv :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...