CaZpeR Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det bare jeg som syns de nye sidene til databutikken.com bare likner på arngren sine sider? Hadde det ikke vært på tide for databutikken og fått en skikkelig seriøst web-shop oppe å gå nå? De har jo vært med i bransjen en god stund nå.... Skjønner meg ikke på dette Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Milevis fra arngren's sider i min mening. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 De bruker stylesheet/css, men likevel er hele sida bygd opp av frames. Det er jo... hva er nytt med denne sida? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har ikke sett den før, men jeg har ikke vært der på en GOD stund. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tror de prøver å appelere til fjortiser, ved å gjøre som fjortiser som mekker sine egne sider. Proppe inn så mye informasjon som overhode mulig på en side. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Var uansett slitsomt for øynene. Er mye mer kaos på sidene enn f.eks. komplett eller mpx. Men igjen. Nå åpner jeg i Firefox så kan jo hende den ser bedre ut i f.eks. IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå