SRT-10 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei, jeg har tenkt å kjøpe høytalere og subwoofer til min bærbare pc... Da har jeg funnet 3 stykker på elkjøp, men vet ikke hvilke av de jeg burde kjøpe... Har selvfølgelig lyst på best mulig lyd... Her er linkene: Nr.1]Nr.1[/url] Nr.2 Nr.3 Takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 trist alle selger kun sub og diskant ingen som selger med bra høytalere, vel ser det ingen plass. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei! Er av den oppfattning at creative sine høytalere ikke er spesielt gode (ikke før du kommer litt opp i pris i alle fall). Logitec sine har hatt en tendens til å buldre skikkelig (mye, men upresis bass). Allikevel tror jeg disse er gode. Men hvis du er villig til å betale litt mer, får du jo disse. De er ganske nice'. Hvis greia var at du ville ha en av de tre over (den øverste linken funker ikke for meg...) så har jeg ikke peiling. Veit at alle duger, men at ingen er spesielt gode. Lykke til Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Creative sine 3220 er greie. Fyldig lyd og god bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå