Gå til innhold

Egentlig et bilde til konkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er et pent bilde. Eneste som jeg synes trekker ned litt er de delene som ikke er i fokus og "streken" mellom skygge og lys i midten. Syntes det forstyrret "roen" i bildet. Vet ikke helt hva jeg ville gjort for å "reaffinere" bildet... Kanskje litt mer dybdeskarphet og mer lyst på skygge delen?

 

Flott bilde med en rolig stemning, men blir litt ødelagt synes jeg.

Endret av kiskogl
Lenke til kommentar

Er litt enig med kiskogl (hvorfor skal alle ha vanskelige nick? :p)

Det er et pent bilde, men jeg syntes det mangler noe, kan ikke sette fingeren på hva det er for noe, men noe er det helt klart.

Kansje det er fargere, at det er for lite dybde i det, eller at det er for lite som er i fokus.

Jeg vill kansje prøvd et tettere utsnitt og testet med forskjellige kontraster og fargefiltre.

Lenke til kommentar

Alt har sin tid. Er nok riktig at det nærmeste er litt ute av fokus. Ville ha den borteste enden av mutteren skarp.

Dette er inni en gammel flaggstang. Jeg vil ikke ha noe tettere utsnitt på bildet, da blir det for mye bolt og for lite omgivelser. Det jeg selv mener gjør litt av dette bildet er sollyset som lyser opp noen deler, mens andre er i skyggen.

De justeringer som er gjort er oppskarping, levels, curvs og justering i channel mixer.

Endret av Cirrrus
Lenke til kommentar

Jeg likte bildet, men synes den vertikale linjen ikke er helt ideell. Men jeg forstår at det ikke er så lett å gjør noe med når det er snakk om et så trang område som inni en flaggstang.

 

Liker denne typen bilder, litt i samme stil som gamle skogsvrak, som jeg er veldig fasinert av.

 

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...