_nicholas Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Hvilken "kategori" ligger dette under i BIOS? Klarer ikke finne det Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvilken "kategori" ligger dette under i BIOS? Klarer ikke finne det 6759160[/snapback] skal være øverst i høyre hjørne, husker ikke helt, ka ikke gå tilbake å sjekke nå driver med no, men er bare å lete seg fram Mvh Anders Langseth Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Har nå endret voltage på den ene brikken fra 1.85 til 2.15( hvis jeg husker riktig). Kjører memtest med denne ene brikken og ser hva som skjer Takk for svar hittil <3 Endret 29. august 2006 av R4Z3R Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) TUSEN TAKK :D Det funka å øke volten. Men har et nytt spørsmål... Da jeg instalerte valgte jeg en partisjon på 30gb, men hvordan får jeg fram resten av de 200GB'ene... Når jeg går på 'Min Datamaskin' er det bare partisjonen som er listet opp... Hvordan får jeg fram resten av HDD'en? EDIT: Enda ett problem... Da jeg skulle aktivere XP kom det opp at jeg hadde restartet maskinen for mange ganger, og at jeg måtte bytte cd-key for å kunne regge... Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Endret 29. august 2006 av R4Z3R Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 vet ikke hvordan jeg fixer det, men nå er ram probben løst vel grættis Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Joda, løst den Sitter på ny pc as we speak... Men fortsatt den del problemer som må løses... Blandt annet dette med Windows aktivering. Ringer muligens support i morgen om problemet Takk for hjelp så langt. Og hvis noen har løsning på HDD problemet, sleng ut en post Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 du kan fikse det på diskbehandling også anbefaler jeg deg å sjekke sticky topics på lagringsmedier Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 du kan fikse det på diskbehandling også anbefaler jeg deg å sjekke sticky topics på lagringsmedier 6772462[/snapback] Yepp, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå