gixer Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 ja.. tro det eller ei! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det virker som om du ikke har så mye peil på data så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men kort og godt så kan man si at SD-ram er så gammelt og treigt at det bremser opp Prosessoren din som fremdeles duger til det meste... (pust og pes, det var en lang setning! ) Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 23:57, skrev gixer:Det virker som om du ikke har så mye peil på data så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men kort og godt så kan man si at SD-ram er så gammelt og treigt at det bremser opp Prosessoren din som fremdeles duger til det meste... (pust og pes, det var en lang setning! ) Stemmer det, jeg har ikke veldig greie på dette, men pcen vil fortsatt duge til det meste Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jo, men jeg tror den vil duge mer hvis du ikke dytter inn den gamle rammen. Bare stol på meg når jeg sier det. Hvis du ikke tror meg så kan du prøve med og uten rammen og så kjøre noen benchmarks for å kjekke ytelsen. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 23:57, skrev gixer:Det virker som om du ikke har så mye peil på data så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men kort og godt så kan man si at SD-ram er så gammelt og treigt at det bremser opp Prosessoren din som fremdeles duger til det meste... (pust og pes, det var en lang setning! ) Stemmer det, jeg har ikke veldig greie på dette, men pcen vil fortsatt duge til det meste Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 systemet ditt kan bli ustabilt hvis du putter inn to rambrikker av forskjellig type hastighet ja... har prøvd det selv, å det ble ganske ustabilt mildt sagt.... hvis du skal oc maskina kan jeg hvertfall garantere at det blir ustabilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå