Gå til innhold

Hvor går grensen til hetroseksuelles homotendenser

Canute

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest både en del i Crawfords Sex tråd, og rundt om kring så kom omsider tråden om Anale gleder hos menn. Det er tydlig at vi lever i det i samfunn hvor det ikke lenger finnes grenser på hvor langt man kan gå.

finger i rompa er for gays
Ræva mi er enveiskjørt
Herre, en ordentlig mann ville ikke latt det skjedd, ALDRI! Ting skal ikke opp i ræva, men ut av ræva.

Det er tydlig at noen mener at dersom man gjør noe som (før iallfall) var forbeholdt for homofile å gjør, så er man homofil.

Så et par svar fra den motsatte enden(no pun intended):

Slike utsagn er for usikre personer som står fast på at de er hetero, men som er redd for at de kan være noe annet.
Noen som burde oppdatere seg litt her ja
Mange homofobe gutter og menn her ser jeg.

Det er her det skjærer seg for meg. De tre første personene har da like mye rett å si det som det å si at det ikke er homofilt. Å bli kalt usikker og homofob er vel å ta det litt vel langt?

6696806[/snapback]

Nei, det er ikke å ta det for langt, iallfall ikke noe lengre enn når man får slengt etter seg at man er homofil bare fordi man utforsker seg selv.

Problemet med dagens mann er at han er livredd for å være eller bli stemplet som homofil. Det å være homofil blir sett på som noe dårlig, og derfor vil dagens mann for all del unngå det og i det minste late som han er en hetrofil mann for det er jo det som er korrekt etter mannens logikk. Det dagens mann ikke tenker på er at verden ikke er svart og hvit, den er farget. Det er ikke så enkelt som at man har 2 kjønn og 2 legninger. Nei, det finnes ørten kjønn (greit nok, 2 biologisk da) og ørten legninger. Vi liker forskjellige ting og tenner på forskjellige ting. Derfor er det viktig, synes iallfall jeg, at man utforsker seg selv og kjenner seg selv ut og inn. Dagens mann gjør ikke det. Han bare konstanterer at han er 110% hetrofil og noe snakk om han er homofil er strengt forbudt.

Dagnes mann har også andre problemer. Han kjenner svært lite som sin egen kropp, men kan "alt" om kvinnens. Han sliter også stygt med å snakke noe særlig om sex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, Ernie, jeg kan fortelle deg at jeg er morgendagens mann, jeg er ikke livredd for å være/bli stemplet som homofil, jeg ville aldri funnet på å late som om jeg var heterofil. Jeg vil egentlig kalle meg verken homo eller heterofil, da jeg har forskjellige følelser for begge kjønn, jeg setter ikke legninger i båser og konstanterer aldri legningen min med 110%.

Så ting blir bedre. ;)

Lenke til kommentar

Hmm, mange gode innlegg her. Helt enig i det Ernie sier. Alle tenner på forskjellige kombinasjoner av ting enten det er hos det samme eller det motsatte kjønn. Finnes også ekstreme tilfeller hvor folk tenner på andre ting utenfor det vanlige.

Å kline med kompiser (i fylla eller ikke) er vel å dra det litt langt syns jeg men for all del, ikkeno galt i det :p. Trodde bifil og biseksuell var det samme jeg men da lærte jeg noe nytt i dag og.

Lenke til kommentar
Ikke noe galt å klå litt på en kompis man er helt sikker på, men da hører det til enten en brakende latter eller felles forståelse for at det var useriøst ment. Jeg vil si det er lettere å legge hånden på låret til en kompis enn en veninne, nettopp fordi det er så uaktuelt å "gå videre" med en kompis.

6697261[/snapback]

Det er veldig mye slik "homohumor" i min vennegjeng ivertfall. En gang fikk jeg en rosa skjorte og rosa svettebånd i gave fra to gode kompiser som hadde vært på tur til Finnland, dette sto fin til den rosa boxeren jeg allerede hadde på meg. Dette var selvfølgelig veldig morsomt når jeg tok det på meg på en fest.

Som tidligere nevnt så er man vel ikke homo før man tenner sexuellt på andre av det samme kjønn. Man trenger ikke være homo selv om man har ligget med en av samme kjønn, kan jo være sexuelle eksperimenter noe som ofte forekommer i tennårene. (ja jeg har vel lest litt for mye på klara klok) Jeg kjenne ingen på min egen alder som er homofil, men jeg har jo en mistanke på 2-3 stykker. Ikke det at jeg bryr meg om det, så lenge vi fortsatt kan være venner på samme måte som vi er nå så skader ikke det meg! Gode venner skal man ta vare på, ikke noen man svikter bare fordi de har en annen mening eller er homo.

Lenke til kommentar

Nei rævva er nok en enveiskjøring her i gården.

Men hva andre gjør med den veien, anngår vel egentlig ikke meg.

Og av det jeg hørte, så var det status å ha hatt sex med menn når man var det sjøl. Trur det var i hellas ellerno sånn leeenge før noen her noen gang var født.

Rar verden vi lever i.

Lenke til kommentar

Ikke sett folk i båser. Det finnes så mange ,men det er få som faktisk passer perfekt:

100% Heterofil: Føler seg kun romantisk og seksuellt tiltrukket til motsatt kjønn. Kan godt drømme (som i søvn) om homoseksuelle insidenter uten at dette betyr noe for hva personen i realiteten vil.

100% Heterofil og biseksuell: Føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn, men er kun romantisk tiltrukket av motsatt kjønn.

100% Bifil: Men foretrekker motsatt kjønn.

100% Bifil: Føler seg romantisk og seksuelt tiltrukket til begge kjønn.

100 Bifil: Men foretreler eget kjønn.

100% Homofil og biseksuell: Føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn, men er kun romantisk tiltrukket av eget kjønn.

100% Homofil: Føler seg kun romantisk og seksuellt tiltrukket til samme kjønn. Kan godt drømme (som i søvn) om heteroseksuelle insidenter uten at dette betyr noe for hva personen i realiteten vil.

Lenke til kommentar
Jeg liker at folk forbinder anale gleder med homofili. Det er logisk, mener nå jeg. På samme måte som at jenter som liker analsex er homo.

6706729[/snapback]

Haha :!: Så sant, så sant. Når jeg tenker meg om, så er vel de aller fleste gutter homo, med tanke på at vi napper løken. Seriøst, kuken skal bare runkes av damer... Eller homofile.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Herregud, hva er det du sier? Du er gutt, men du berører en penis? Det er omtrent det mest homofile jeg har noengang hørt, du får faktisk nytelse av å berøre en penis. Dette er uhørt!

6707058[/snapback]

Vet vet. Jeg får oppsøke en prest som kan driver homoutdrivelse :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...