Fløffi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har en side bygget opp av CSS, som vises supert i IE men ikke i FF for engangsskyld. Bakgrunnsbildet stopper plutselig i FF, nermere bestemt akkurat der skjermbildet stopper, og man må scrolle nedover. Har hivd på no height og important for å se, men det hadde ikke noe å si... print screen: css-koden: * { margin: 0; padding: 0; } html { background: url("bgimg/bgm.jpg") fixed top center; height: 100%; min-height: 100% !important; width: 100% !important; } body { background: url("bgimg/bgc.jpg") center repeat-y; min-height: 100% !important; height: 100% !important; } #wrap { width:919px; margin-top: 0; margin-right: auto; margin-bottom: 0; margin-left: auto; min-height: 100% !important; height: 100% !important; } #top{ background: url("bgimg/top.jpg") center no-repeat; height:217px; margin-top: 0px; width:919px; } div#topmenu{ padding-top:204px; padding-left:195px; color:#FFFFFF; } #menu{ float:left; padding-left:25px !important; width:200px; padding-top: 10px; } #content{ width:655px; float:left; margin-left: 16px !important; margin-left:15px; font-family: verdana; font-size:10px; letter-spacing: 0.5px; padding-top: 10px; } #topmenu ul { list-style: none; font-size: 10px; font-family: verdana; letter-spacing: 0.5px; text-align: center; } #topmenu ul li { border-left: 1px solid #000; list-style: none; display: inline; padding: 0px 15px; } #topmenu ul li.first { margin-left: 0; border-left: none; list-style: none; display: inline; } #topmenu li a { color: #000000; text-decoration: none; } #topmenu li a:hover { color: #407003; } Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hiv inn en background-repeat: repeat-y; da.. Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 hiv inn en background-repeat: repeat-y; da.. 6696820[/snapback] Jeg gjør det.. background: url("bgimg/bgc.jpg") center repeat-y; i body! bakgrunnsbildet er ikke så stort :!: det repeterer halveis, og det er jo hele problemet... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det mulig å få se HTML-koden også? Det aller beste er om du laster opp siden din. Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 det er den wrap'eren som ikke vil gå hele veien ned den stopper der scrollinga begynner. enda jeg har sakt høyde=100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå