[WV]Raaby Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har tenkt å kjøpe meg nytt headset, dem jeg har hatt har blitt veldig fort ødelagt spesielt ledningen som ryker fort, noen som vet om et solid headset ute på markedet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har tenkt å kjøpe meg nytt headset, dem jeg har hatt har blitt veldig fort ødelagt spesielt ledningen som ryker fort, noen som vet om et solid headset ute på markedet? 6696369[/snapback] hva med dette: LINK eller dette: LINK De så jo forholdsvis solide ut, og har fått gode omtaler Lenke til kommentar
[WV]Raaby Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Er alle Koss headset lifstid garanti på? Da hadde vell det vert et fornuftig kjøp.. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er alle Koss headset lifstid garanti på?Da hadde vell det vert et fornuftig kjøp.. 6696717[/snapback] Joa, hvis du ikke har noe i mot å ofte være uten hodetelefon siden det er til reparasjon... Koss kjøper man ikke for å få noe som er solid. Da er det bedre å gå for Sennheiser, AKG eller Beyerdynamic. F.eks. Beyerdynamic DT231 er dønn solid, spiller meget bra, spesielt til prisen som er nå. AKG K81 DJ er også verdt en titt. Får mye bra omtale på Headfi.com. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg har Beierdynamic DT231, selv om det strengt tatt ikke er ett headset (mangler mic), burde du vurdere det. LYden er veldig bra, og kvaliteten glimrende. Etter noen måneders bruk, ser de helt nye ut ennå (unntatt at klokkene er skitne) Ellers har det hendt at jeg har hørt skurring fra de, men det re nok like gjerne MP3 spilleren sin feil. Uansett er det ikke noe problem. Tror ikke de blir ødelagt på en stund, nei. De er litt dyre nå, 400 kr hos HPX: https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Vil du ha mic, kan du kjøpe samme headsett med, til hårreisende 325 kr. ekstra https://prisguiden.no/product.php?productId=41480 Endret 18. august 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå